Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internetaansluiting krijgen- problemen met service zeelandnet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Internetaansluiting krijgen- problemen met service zeelandnet

Goedemiddag,
    Ik probeer al meer dan een maand internet via zeelandnet te krijgen, maar het lukt me helaas niet delta er toe te bewegen mij een email te sturen zodat Ik een afspraak met een monteur kan maken. De helpdesk heeft de helft van de tijd IT problemen, waardoor ze mijn gegevens niet kunnen inzien. De andere keren maken ze tickets aan en laten ze berichten achter voor andere afdelingen, maar daarna gebeurt er niets.

ik heb al een aantal keer gevraagd een klacht te registeren, maar dat helpt ook niet.

Heeft iemand een tip hoe ik delta aan de praat kan krijgen? Of een idee hoe Ik op een andere manier snel internet in zeeland kan krijgen zonder Zeelandnet?

Groeten
    Marty

je kunt ook een email sturen naar [email protected]
    dan komt die email bij de moderatoren van dit forum.
    die kunnen dan wellicht met jouw gegevens aan de slag.

Reageer

Nog niet eens internet via Zeelandnet en nu al problemen met de helpdesk, geeft hoop voor de toekomst
      Ik wens je sterkte mocht het lukken om een abo af te sluiten!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door marty
        Goedemiddag,
        Ik probeer al meer dan een maand internet via zeelandnet te krijgen, maar het lukt me helaas niet delta er toe te bewegen mij een email te sturen zodat Ik een afspraak met een monteur kan maken. De helpdesk heeft de helft van de tijd IT problemen, waardoor ze mijn gegevens niet kunnen inzien. De andere keren maken ze tickets aan en laten ze berichten achter voor andere afdelingen, maar daarna gebeurt er niets.

ik heb al een aantal keer gevraagd een klacht te registeren, maar dat helpt ook niet.

Heeft iemand een tip hoe ik delta aan de praat kan krijgen? Of een idee hoe Ik op een andere manier snel internet in zeeland kan krijgen zonder Zeelandnet?

Groeten
        Marty
        Hoi Marty,

Welkom op het forum, en bedankt dat je dit aankaart en bovendien de moeite neemt om je ongenoegen (en terecht, als ik het zo lees) te uiten op het forum. Stuur mij aub even je prive-gegevens (postcode huisnummer is voldoende) in een privebericht, dan ga ik er morgenochtend direct even naar kijken.

Reageer

Reageer

[email protected].

Reageer

Dank voor de reacties en support. Het is inmiddels gelukt een aansluiting te krijgen na druk vanuit alle richtingen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X