Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nummervermelding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nummervermelding

    Sinds enkele weken werkt mijn telefoon via de kabel. Mensen die ik bel zien echter mijn nummer niet. Kan ik ergens de nummervermelding aan zetten? Ik kan het nergens vinden.

  • #2
    Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...swer=obj(10229)

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Bedankt. Daar had ik al gekeken, maar hier staat dat de telefonie nog niet actief is, terwijl ik al enkele weken via Zeelandnet bel. Misschien nog even wachten.

      Reageer


      • #4
        Mijn delta is blijkbaar dan nog niet helemaal bijgewerkt.
        Dan wordt het even wachten op een Moderator die het maandag oppakt.
        Dan wel zelf maandag de Klantenservice bellen.

        Mijn Delta is immers de plaats waar je dit in of uit kan schakelen.

        Reageer


        • #5
          Welkom op het forum adverwijs!

          Ik heb zelf geen telefoon, dus ik kan het niet controleren voor je op dit moment. Maandag kijk ik het even na voor je wanneer ik weer op kantoor ben.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            [img]e28dbda3-44e3-45e5-bc95-a03fcb5d3b77.jpg[/img]

            Zo staat het bij Producten, Alles-in-1, Telefonie in Mijn delta als het is ingeschakeld.
            Het wordt bij mij weergegeven.

            Reageer


            • #7
              Thnx Ptrol, dan weten we iig dat het wel vindbaar is op MijnDELTA. Er is dan waarschijnlijk een andere reden dat adverwijs het niet kan zien.

              adverwijs
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X