Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

IP probleem voor Windows 10

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • IP probleem voor Windows 10

    Sinds een update van Windows 10 (06-12-2016) speelt er een probleem met de netwerkverbinding internet (dit kan optreden in de vorm van een verkeerd ip-adres / ip conflict).

    Uiteraard is dit heel erg vervelend dus willen wij graag jullie helpen met dit probleem. Ons is nog niet bekend of Microsoft aan een oplossing werkt.

    Oplossing 1:
    Schakel de PC geheel uit en schakel deze 10 seconden later weer in.

    Lukt het niet middels oplossing 1 dan hebben we een tweede oplossing. Als dit er "te geavanceerd" uitziet raden we aan er even iemand bij te zoeken die kan helpen

    Oplossing 2:
    1) Open het command prompt scherm als Administrator: Type "cmd" in het startmenu klik er met de rechtermuis knop op. Kies "uitvoeren als administrator".
    [img]c2dec8db-adc5-49d1-825c-f031a7312891.png[/img]

    2) Type de volgende opdrachten:
    netsh winsock reset catalog
    netsh int ipv4 reset reset.log
    [img]44785965-baea-4038-92a7-25ad1a617a24.png[/img]

    3) Herstart de computer.

    Deze commando's zorgen ervoor dat de computer een verkeerde instelling "vergeet" die door de update veroorzaakt is.

    4) Mocht het nog niet lukken, probeer dan het volgende:
    Open wederom het command prompt als administrator, en type:

    netsh int tcp set heuristics disabled

    netsh int tcp set global autotuninglevel=disabled

    netsh int tcp set global rss=enabled

  • #2
    Graag in het Nederlands,voor de ouderen onder ons

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door nummer22
      Graag in het Nederlands,voor de ouderen onder ons
      Als je dit bericht kunt lezen heb je er vast zelf geen last van

      Meer informatie bij Tweakers.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
        Meer informatie bij Tweakers.
        Kom je hier echt niet uit, zou ik of een systeemherstel doen of even contact opnemen met Microsoft.

        Reageer


        • #5
          Het originele bericht even vertaald Overigens speelt dit niet enkel bij ons, maar blijkbaar bij alle providers.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Sebastiaan
            Het originele bericht even vertaald Overigens speelt dit niet enkel bij ons, maar blijkbaar bij alle providers.
            @Sebastiaan.

            Veel ouderen zitten met dit probleem...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door nummer22
              @Sebastiaan.

              Veel ouderen zitten met dit probleem...
              Niet alleen veel ouderen hebben dit probleem, maar vele internetgebruikers met Windows 10 ondervinden hinder van dit probleem. Raadpleeg anders even bij Microsoft. Zij zijn bereikbaar via 020 - 5001500.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Ik ben het met je eens, Fred. Via Command Prompt is wat geavanceerde materie. Een herstelpunt is dan een betere en eenvoudigere optie. Er even vanuit gaan dat Windows je moeite niet gelijk wil 'belonen' met een "update".

                  Reageer


                  • #10
                    Zie: https://www.seniorweb.nl/artikel/pro...tel-windows-10 hoe het werkt als je het hebt ingeschakeld.

                    Reageer


                    • #11
                      Bedankt voor de aanvulling, Ptrol!

                      Reageer


                      • #12
                        Geloof niet alle quotes Zie deze pagina. Abraham Lincoln overleed in 1865...

                        Reageer


                        • #13
                          Inmiddels heeft Microsoft ook een pagina hiervoor.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X