Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheid internet niet juist

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Snelheid internet niet juist

    Volgens mijn abonnement zou ik een download snelheid van 40 mbps moeten hebben, gemeten is een gemiddelde van 24mbps. Upload was 3 mbps terwijl dit 4 had moeten zijn.

    Om de meting zo zuiver mogelijk te houden heb ik het signaal rechtstreeks van de modem gehaald met een kabel dat door zeelandnet is verstrekt.
    Als testprogramma heb ik ookla gebruikt. Niet het programma wat zeelandnet faciliteerd want dat vereist flash.

    Hoe nu verder??

  • #2
    [email protected]?
    Mocht je mailen dan graag even vermelden dat het om de snelheid gaat.

    Ik duik dan even je verbinding in.

    Reageer


    • #3
      OK, ik heb net een email verstuurd.
      gat

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door anton
        OK, ik heb net een email verstuurd.
        gat

        Reageer


        • #5
          ok, bedankt voor de snelle reactie en actie. Bn benieuwd of het probleem dan opgelost is.
          grt

          Reageer


          • #6
            Er zit een handleiding bij om deze zelf aan te sluiten. Meer info en instructiefilmpjes kan je vinden op www.DELTA.nl/WiFi . Je mag ook altijd een belletje doen naar onze Klantenservice zodat we het samen kunnen installeren.

            Reageer


            • #7
              Rouster opgehaald en aangesloten. Snelheid nu ok.
              Jammer dat mijn interne ip adres veranderd en niet te wijzigen is. Opnieuw instellingen aan nas ( zodra ik deze gevonden heb) en opnieuw statische ip adressen benoemen.

              Reageer


              • #8
                je kunt in de EPC3940 een ip-adres reserveren, op basis van het mac-adres van de nas.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X