Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Brom op telefoon

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Brom op telefoon

    Sinds een tijd hebben we een brom op de telefoon (het zijn DECT telefoons).
    Omdat ik dacht aan slechte accu's heb ik deze vervangen > nog steeds een brom.
    Dan het modem maar eens gereset, door de spanning er af te halen > nog steeds een brom.
    Vandaag maar eens een nieuwe set erbij gekocht en alleen deze aangesloten > nog steeds een brom.
    Intern bellen is wel brom vrij, maar zodra het via Delta/Zeelandnet gaat, zit de hinderlijke brom er op.
    Omdat intern wel goed is, is de HF verbinding goed, het moet dus uit het modem komen.
    Helaas heb ik geen ouderwets bedraad toestel, om daarmee te testen.......
    Heeft iemand een idee ?

  • #2
    Wat vervelend dat de ondernomen stappen geen oplossing hebben geboden, Ron.

    Heb je deze pagina [email protected].

    Reageer


    • #3
      Vandaag maar eens een nieuwe set erbij gekocht en alleen deze aangesloten > nog steeds een brom.
      Intern bellen is wel brom vrij, maar zodra het via Delta/Zeelandnet gaat, zit de hinderlijke brom er op.
      Omdat intern wel goed is, is de HF verbinding goed, het moet dus uit het modem komen.
      Helaas heb ik geen ouderwets bedraad toestel, om daarmee te testen.......
      Heeft iemand een idee ?[/quote]

      Probeer jou set (oud en nieuw) eens bij een buur die ook zeelandnet heeft.
      Als je daar geen brom hebt zit het in je modem.

      Reageer


      • #4
        Ik dacht even dat je ook een brom had, adje, maar het lijkt erop dat er iets is misgegaan met quoten

        Reageer


        • #5
          Is de voeding van het basisstation van de DECT's wel helemaal in orde, dwz: bromvrij? Kan ook een niet helemaal jofel condensatortje in de voeding, vooral de afvlakking zijn.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door kobuskuch
            Is de voeding van het basisstation van de DECT's wel helemaal in orde, dwz: bromvrij?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door r0n
              Oorspronkelijk gepost door kobuskuch
              Is de voeding van het basisstation van de DECT's wel helemaal in orde, dwz: bromvrij?
              En nog geprobeerd bij een buurman/buurvrouw met een zeelandnet modem?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                Ik dacht even dat je ook een brom had, adje, maar het lijkt erop dat er iets is misgegaan met quoten
                Nee hoor, nergens last van

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door adje
                  En nog geprobeerd bij een buurman/buurvrouw met een zeelandnet modem?
                  Nog niet, komt wel, maar is mogelijk pas na het weekeinde ...........

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door r0n
                    Oorspronkelijk gepost door adje
                    En nog geprobeerd bij een buurman/buurvrouw met een zeelandnet modem?
                    Nog niet, komt wel, maar is mogelijk pas na het weekeinde ...........
                    Het weekend is voorbij. Al getest?

                    Reageer


                    • #11
                      Ja, gedeetelijk.
                      De telefoons doe het op een andere locatie beter.
                      Maar nu zoek ik nog een ouderwetse telefoon, om deze ook te proberen, vroeger had ik er een paar, die moeten nog "ergens" liggen.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door r0n
                        De telefoons doe het op een andere locatie beter.
                        Bedoel je bij iemand anders of bij jou thuis binnen op een andere locatie? In dat laatste geval kan er nog ergens een stoorzender zijn, zoals een elektrisch apparaat of zo.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door TimH
                          Oorspronkelijk gepost door r0n
                          De telefoons doe het op een andere locatie beter.
                          Bedoel je bij iemand anders of bij jou thuis binnen op een andere locatie? In dat laatste geval kan er nog ergens een stoorzender zijn, zoals een elektrisch apparaat of zo.

                          Reageer


                          • #14
                            Inmiddels zijn we weer een tijdje verder. Hoe is het met de telefoonverbinding, r0n?

                            Reageer


                            • #15
                              Er zit nog steeds een zachte brom op.
                              Helaas kan ik nergens een telefoon met draad lenen, dat schijnt hopeloos antiek te zijn
                              De zolder doorspitten op zoek naar zoiets is ook nog niet gelukt, er ligt te veel "troep" ...........
                              Dat komt, omdat ik alles bewaar dat geleid, en niets weg gooi dat isoleert.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X