Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen internet bij het aanzetten van mijn laptop

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen internet bij het aanzetten van mijn laptop

    De laatste 2 of 3 dagen als ik mijn laptop aanzet zie ik een rood kruisje bij internet en als ik er overheen ga met de muis dan zie ik dat er geen netwerken beschikbaar zijn.

    Ook komt er een melding dag Kaspersky internetsecurity en windows firewall niet aan staan.

    Als ik dan kaspersy open dan zie ik dat alles actief is en dat kaspersky de firewall regelt. Dus geen zorgen.

    Als ik dan de laptop opnieuw opstart dan heb ik ineens wel gewoon internet en werkt alles naar behoren.

    Wat gaat er niet goed?

  • #2
    Zet eens een systeemherstelpunt terug van toen alles nog ok was.

    Scan daarna je pc eens met Mbam Free en AdWCleaner om malware uit te sluiten.

    Reageer


    • #3
      Ik zou Kaspersky er heel snel af gooien want dat is een waardeloze virusscanner. Probeer Avast.

      Reageer


      • #4
        In apparaat beheer je netwerk adapter verwijderen, opnieuw opstarten daarna in apparaat beheer kijken voor nieuwe apparaten. wel eerst even drivers voor je netwerk adapter downloaden in geval van

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door keestram
          De laatste 2 of 3 dagen als ik mijn laptop aanzet zie ik een rood kruisje bij internet en als ik er overheen ga met de muis dan zie ik dat er geen netwerken beschikbaar zijn.

          Ook komt er een melding dag Kaspersky internetsecurity en windows firewall niet aan staan.

          Als ik dan kaspersy open dan zie ik dat alles actief is en dat kaspersky de firewall regelt. Dus geen zorgen.

          Als ik dan de laptop opnieuw opstart dan heb ik ineens wel gewoon internet en werkt alles naar behoren.

          Wat gaat er niet goed?
          Rechtsonder zie het icoon of je internet heb of niet klik met rechtermuisknop op dat icoon en klik herstellen aan.

          Reageer


          • #6
            Dat zijn al een heleboel tips.

            Heeft er iets gewerkt, Kees? Zo niet, welke versie van Windows gebruik je? Heb je ook gecontroleerd of je de laatste versie van Kaspersky gebruikt?

            Reageer


            • #7
              keestram, heb je nog iets aan de tips gehad van je mede forum gebruikers? Zoja, wil je aangeven wat het beste antwoord is?

              Reageer


              • #8
                Aangezien er geen reactie volgt ga ik er vanuit dat je alle tips hebt gelezen en een keuze hebt gemaakt. Hiermee ga ik er ook vanuit dat het probleem is opgelost en je weer gebruik kunt maken van het internet.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X