Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kapotte modem?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kapotte modem?


  • #2
    Heb je de ethernetcable van de EPC3212 naar je router wel op de losse poort aangesloten?

    Modem even 2 minuten van stroom. Als de leds oplichten router opnieuw aansluiten en daarna pc starten.

    Reageer


    • #3
      voor de stroomstoring deed alles het perfect, maw kabels niet gewisseld tot erna, en toen dezelfde poorten gebruikt.

      Reageer


      • #4
        ik probeer het nog wel even. meestal werkt dat idd, maar deze keer niet. we proberen

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              niemand dus, .....

              Reageer


              • #8
                branden er nog lampjes op het modem ??
                je kunt het modem ook resetten, door het kleine resetknopje aan de achterkant geruime tijd in te drukken.

                Reageer


                • #9
                  Beste Panzerwerk, vervelend om te horen dat je modem niet werkt. Zou je mij een prive bericht willen sturen met je klantnummer. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

                  Reageer


                  • #10
                    resetten helpt niet.
                    Ik zoek even mijn klantnr. op

                    Reageer


                    • #11
                      Hallo Panzerwerk,

                      is het inmiddels opgelost? Van de Cisco EPC3212 komt het wel eens voor dat de adapter de geest geeft. We kunnen deze voor je opsturen. Je kan ze eventueel ook bij ons aan de balie ophalen of bijvoorbeeld bij de Mediamarkt. Dit enkel als je de huidige adapter meeneemt zodat 'ie omgewisseld kan worden.

                      Reageer


                      • #12
                        Hoi Tim, jep, opgelost met een nieuw adapter! Dank voor de tip!

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X