Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Afbeeldingen bestand.......

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Afbeeldingen bestand.......

    Sinds april/mei is de nieuwe communitie van start gegaan. Wat voor veel mensen, die een communitie onderhouden, voor veel problemen heeft gezorgd wat betreft het bewerken ervan. Over hoe het werkt ben ik ondertussen al achter en ik moet zeggen dat het na veel beginnersstrubbelingen goed werkt. Maar ik blijf met een vraag zitten.

    Wanneer ik naar afbeeldingen bestanden wil gaan om een nieuwe afbeelding toe te voegen, waar ik op dat moment nog niets mee doe, kan ik dit alleen maar via een nieuwe pagina te openen of het bewerken van een reeds bestaande pagina. Op een andere manier kom ik niet in het afbeeldingen bestand.

    Wanneer ik klik op nieuw zie ik achtereenvolgens Pagina - Foto - Blokje - Mailing en Bestand. Dat kan ik dus allemaal nieuw aanmaken. Klik ik dan op bestand het meest logische is kom ik op bestand toevoegen uit om iets bij bestanden delen te voegen. Klik ik op foto wat dan logisch is kom ik uit in het fotoalbum om een foto toe te voegen. Maar ik wil iets toevoegen aan het afbeeldingen bestand om iets op een nieuwe pagina te plaatsen. Je bedenkt van te voren iets om te plaatsen op een nieuwe pagina maar dan is het toch niet nodig om gelijk alles online te zetten. Is het veel moeite om daar nog een rondje aan toe te voegen met afbeeldingen bestand o.i.d. Zoals je het nu moet doen is best omslachtig.

    Ik ben benieuwd of jullie daar een eenvoudige oplossing voor weten.

  • #2
    Beste Aggie, voor vragen over de Zeelandnet Communitie kun je via deze link kijken of het er tussen staat. Staat het er niet bij zou ik je toch adviseren om naar de webmaster te mailen met je vraag/tip. Het emailadres is [email protected]

    Reageer


    • #3
      Aggie ik ben in middels ook gewend . Het probleem dat je beschrijft vind ik ook heel vervelend. Ik hoop dat er meer reageren en dat er een oplossing voor komt.
      Addy.

      Reageer


      • #4
        Hoi Aggie,

        Dus als ik het goed begrijp wil je een aparte pagina waar je je foto's (tijdelijk) kunt uploaden.
        Deze gebruik je dan later om bij een artikel of item te zetten?

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Beste Aggie, voor vragen over de Zeelandnet Communitie kun je via http://www.zeelandnet.nl/communities...estelde_vragen kijken of het er tussen staat. Staat het er niet bij zou ik je toch adviseren om naar de webmaster te mailen met je vraag/tip. Het emailadres is [email protected]

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8
                Hallo Aggie,

                Ik zie verder geen reactie meer van je verschijnen. Ik neem aan dat de communitie weer naar behoren werkt.

                Reageer


                • #9
                  https://forum.zeelandnet.nl/zeelandn...vernieuwd-2923 is al een begin.

                  Groet Agnes

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X