Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

overstappen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• overstappen

Ik ga van zeelandnet over naar kpnmail omdat Zeelandnet. niet buiten zeeland komt.
    Nu ben ik helaas mijn host-ruimte kwijt. en mijn 30 spammetjes per dag.
    Weet iemand een oplossing?

Wat wil je precies bereiken jserle? 30 spammetjes per dag kan ik je wel in adviseren, hostruimte ook, maar misschien bedoel je dat niet

Reageer

jserle ik heb je mailadressen even uit je posting gehaald, anders waren die 30 spammetjes per dag vrij snel geregeld

Reageer

Oorspronkelijk gepost door jserle
        Ik ga van zeelandnet over naar kpnmail omdat Zeelandnet. niet buiten zeeland komt.
        Hoi Jserle,

Wat bedoel je hier precies mee?

Reageer

Reageer

Jserle, je bent wel een beetje hardleers. Marco heeft de emailberichten al uit je eerdere bericht verwijderd en nu zet je ze gewoon weer openbaar. Zo vraag je inderdaad wel om spam. Maar je hebt hiermee nog steeds mijn vraag niet beantwoord.

Hoezo komt "Zeelandnet niet buiten Zeeland" volgens jou?

Reageer

F: Hoezo komt "Zeelandnet niet buiten Zeeland" volgens jou?

JS: Op GoereeOverflakkee dat volgens Hollanders die verder op wonen bij Zeeland hoort (wat niet zo is)
              Op dat eiland komt Zeelandnet niet helaas
              en daarom moest ik wat anders.

Op
              http://communities.zeelandnet.nl/albumpje

Reageer

F: Hoezo komt "Zeelandnet niet buiten Zeeland" volgens jou?

JS: Op GoereeOverflakkee dat volgens Hollanders die verder op wonen bij Zeeland hoort (wat niet zo is)
                Op dat eiland komt Zeelandnet niet helaas
                en daarom moest ik wat anders.

Op
                http://communities.zeelandnet.nl/albumpje
                Aha, je bedoelt dat we daar (Goeree-Overflakkee) geen internet leveren omdat het niet in Zeeland is. Dat klopt. Maar we zijn niet kwaad hoor. Integendeel. Daar is nu eenmaal niets aan te doen. Maar wat me nu nog steeds niet duidelijk is, is wat je nu precies aan ons vraagt. Ik zie een hele hoop tekst met allerlei informatie maar een concrete vraag kan ik er nog steeds niet uithalen. Je bericht wat 100% uit hoofdletters bestaat heb ik maar even weggehaald, dat staat een beetje schreeuwerig.

Reageer

Aan Frans
                  Wat die hoofdletters betreft heb ik wel reden.
                  Het kost me twaalf minuten om hier in te loggen met Internet Explorer.
                  Vele keren alt tabs maken (wachtwoorden invullen enz.) en op het laatst maar hopen dat de email link werkt nadat deze in webmail van Internet Explorer is geopend. Ach zo leer ik nog eens wat.
                  .
                  .
                  .
                  .De vraag is : Ik wil ergens voor niet te duur wat ruimte op het wereld wijde web waar ik een klein beetje tekst kan parkeren.

Reageer

Aan Frans
                    Wat die hoofdletters betreft heb ik wel reden.
                    Het kost me twaalf minuten om hier in te loggen met Internet Explorer.
                    Vele keren alt tabs maken (wachtwoorden invullen enz.) en op het laatst maar hopen dat de email link werkt nadat deze in webmail van Internet Explorer is geopend. Ach zo leer ik nog eens wat.
                    .
                    .De vraag is : Ik wil ergens voor niet te duur wat ruimte op het wereld wijde web waar ik een klein beetje tekst kan parkeren.
                    Hoi Jserle,

Kijk, daar heb ik wel een antwoord op. Ik denk dat je dan het beste even kunt kijken bij bv. https://www.strato.nl/

Daar heb je voor een paar euro een prima stukje webspace.

Reageer

Een website is gemakkelijk te maken maar wil je daar geen tijd aan besteden dan kun je natuurlijk ook googlen op gratis weblog. Wellicht is er tussen de zoekresultaten ook een aanbieder die je aanspreekt. Succes!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                      X