Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnet blokkeert internet na installatie utorrent voor het downloaden van torrents.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zeelandnet blokkeert internet na installatie utorrent voor het downloaden van torrents.

    Zeelandnet blokkeert internet na installatie utorrent voor het downloaden van torrents.
    Wat moet ik hier aan doen?
    Ik heb hier nooit eerder problemen mee gehad.

  • #2
    Welke browser gebruik je?

    Wat krijg je dan voor een bericht?


    Toestemming in de Firewall op je pc?
    Welke Beveiligingssoftware gebruik je?
    Ook geen Webadvisor actief die alleen Veilige Websites bezoeken in je browser toelaat?

    Heb je een Wifi-modem? Zo ja, zet dan ook SPI Firewall eens op OFF.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Wat krijg je dan voor een bericht?

      Heb je een Wifi-modem? Zo ja, zet SPI Firewall eens op OFF.
      Het is een wifi modem maar zit bedraad aangesloten met mijn pc. Waar kan je de firewall uitzetten? ik word door zeelandnet naar een site verwezen waar ik het weer vrij kan geven en het tijdelijk geblokkeert is.

      Reageer


      • #4
        Dat heeft toch niet met de installatie van U-Torrent te maken?
        Volgens mij met gaat het om de aanwezigheid/verspreiden van Malware op je pc die je mogelijk met dat programma hebt opgehaald?

        Is dat niet het geval?

        Heb je geen beveiligingssoftware op je pc en heb je geen waarschuwingen ervan gekregen na de downloads.

        Je kan het beste eerst je pc "schoon" maken, want vrijgeven via de link heeft geen zin als de "haard" aanwezig blijft. Dan wordt je weer geblocked.

        Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=178,E=0000062607717302533,K=4644,Sxi =5,case=guid({5C883D7F-2D97-473D-9749-1AAD7484C30B}),TS=ZeelandnetNL_2016

        Reageer


        • #5
          Ik kan je verzekeren dat dit niet door Utorrent veroorzaakt wordt.
          In de melding die je krijgt zou je al moeten zien waardoor je exact in quarantaine geplaatst bent.
          Mijn advies om even je pc te scannen met Malwarebytes.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door briantje1991
            ... ik word door zeelandnet naar een site verwezen waar ik het weer vrij kan geven en het tijdelijk geblokkeert is.
            Gaat het om een Qnet blokkade toevallig?

            Reageer


            • #7
              Is het nog gelukt om je PC op te schonen briantje1991? Of was er iets anders aan de hand? Graag horen wij of het is opgelost. Staat er een oplossing in dit topic, geeft deze dan aan als beste antwoord.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X