Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waarom niet kosteloos bellen met ZeelandNet abonnement ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Waarom niet kosteloos bellen met ZeelandNet abonnement ?

    A en B hebben allebei een 3 in 1 abonnement bij Zeelandnet.
    Als A naar B belt, worden er geen kosten berekend.
    Maar als B naar A belt, worden er wel kosten berekend.
    Dit is al zeker 10 maanden aan de gang.
    B al contact gehad met helpdesk, maar er gebeurt niks.
    Is dit de service van Zeelandnet naar haar klanten toe ???????

  • #2
    En....wat zei de helpdesk?
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Gaan het bekijken

      Reageer


      • #4
        Hallo meerma01,

        Welkom op het forum.
        Goh, dat is inderdaad een aparte situatie.

        Dit zijn allebei vaste telefoonnummers?
        Wil je een e-mail sturen naar [email protected].
        Graag ontvang ik daarin een korte samenvatting zoals hierboven, van allebei de telefoonnummers, van jou de klantgegevens en de naam waarop het contract genoteerd staat.

        Dan kunnen we meekijken en op zoek gaan naar een oplossing.

        Reageer


        • #5
          Email gestuurd

          Reageer


          • #6
            Hallo meema01,

            Inmiddels heb ik een antwoord gestuurd op jouw e-mail.
            Ik zie overigens van en naar beide nummers alleen on-net staan, dus geen kosten.

            Reageer


            • #7
              Heel vreemd allemaal, nu zijn de gemaakte belkosten op 0,00 gezet.

              Reageer


              • #8
                @meerma01

                Linda heeft dit gisterenmiddag nog voor je nagekeken en toen stond het al op 0,00.

                Zodra wij de gesprekspecificatie ontvangen wordt deze een op een doorgezet naar de PiP. Wij kunnen hier niets aan wijzigen.
                Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                Reageer


                • #9
                  Maar iemand bij de helpdesk heeft de gesprekspecificaties WEL aangepast, maar er is al die maanden wel betaald !!!
                  Een zeer vreemde zaak !!

                  Reageer


                  • #10
                    Beste meerma01

                    De helpdesk kan je specificatie niet aanpassen net zo min als jij dat zelf kan.
                    Als dit het geval zou zijn zou je dus ook een verschil moeten zien tussen je facturen en je incasso's, wil je dat nog even controleren?

                    Reageer


                    • #11
                      Gaan we zeker controleren.
                      Maar wie heeft de specificaties dan wel aangepast?

                      Reageer


                      • #12
                        Vooralsnog ben ik van mening dat niemand iets heeft aangepast, gezien de situatie die je stelt niet mogelijk is op basis van de informatie die ik tot nu toe heb, vandaar de vraag dit na te kijken.
                        Ik duik er morgen zelf ook even in uiteraard.

                        Reageer


                        • #13
                          meerma01,

                          Ik heb zojuist je facturen nagekeken en deze vergeleken met de bedragen van de automatische incasso's die we hebben gedaan vanaf januari, met alle beste wil van de wereld zie ik hier letterlijk niet 1 cent verschil.
                          Kan het zijn dat je toch naar een verkeerde kolom hebt zitten kijken?

                          Reageer


                          • #14
                            Hallo Marco,
                            Heb je telefoonnummer van B gecontroleerd ?

                            Reageer


                            • #15
                              Meerma01,

                              Dat is niet nodig, ik heb je gespreksspecificaties nagekeken en de bedragen daarop vergeleken met de bedragen die we geincasseerd hebben, deze komen 100% overeen.
                              Als de situatie zou zijn zoals jij stelt ( bedragen op specificatie achteraf naar beneden bijgesteld) dan zou het bedrag van de incasso hoger moeten zijn dan het bedrag van de specificatie, en dat is niet het geval.

                              Heb je inmiddels zelf al kans gezien om de bedragen op de pip te vergelijken met de bedragen op je dagafschriften?
                              Dat lijkt me op dit moment even de meest voor de hand liggende actie.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X