Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen sneller internet na upgrade

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Geen sneller internet na upgrade

ik heb sinds 1 november 2016 mijn abonnement ge-upgrade en zou per 1 november 150 mbs moeten kunnen halen. echter wanneer ik de speed-test uitvoer, is er niets veranderd sinds 1 november, ik haal slechts mijn oude snelheid van 100 mbs, ook bekabeld en ook na een aantal keer resetten van mijn modem/router.
    ik ben erg teleurgesteld, wat gaat er mis???

Kijk eens in je PIP of het daadwerkelijk per 1 november is ingevoerd.
    Mogelijk is het nog niet omgezet.

Maar voerde je de test wel uit rechtstreeks bekabeld aangesloten op het modem?
    Staat er geen losse router tussen?
    Zo ja, kan die de nieuwe snelheid wel aan?

Is je netwerkkaart wel een 1gbps netwerkkaart m.a.w. kan die deze hogere snelheid ook aan?

Reageer

ja, ja, nee en jazaker!

Reageer

Het verschil tussen 100 of 150 mbs ga je niet merken , maar ja het moet wel in orde zijn , misschien dat een mod de zaak even test morgen.

Reageer

Reageer

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Dutchplace
              Het verschil tussen 100 of 150 mbs ga je niet merken , maar ja het moet wel in orde zijn , misschien dat een mod de zaak even test morgen.
              Natuurlijk ga je dat merken....:@
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Beste DNieuwdorp, haal je de snelheid nu wel? Ik zie wel dat het abo is omgezet naar Premium. Als je nog steeds de snelheid niet haalt dan horen we het graag, anders kun je een antwoord uitkiezen om dit topic te sluiten.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door DNieuwdorp
                  ik heb sinds 1 november 2016 mijn abonnement ge-upgrade en zou per 1 november 150 mbs moeten kunnen halen. echter wanneer ik de speed-test uitvoer, is er niets veranderd sinds 1 november, ik haal slechts mijn oude snelheid van 100 mbs, ook bekabeld en ook na een aantal keer resetten van mijn modem/router.
                  ik ben erg teleurgesteld, wat gaat er mis???
                  Hoi DNieuwdorp,

Er was op het modem iets niet goed geconfigureerd. Ik heb dat gecorrigeerd en je zou nu de snelheid wel moeten halen.

Reageer

ik was er even voor gaan zitten, ik wilde het prive berichtje met mijn gegevens gaan maken en dacht, ik doe nog 1 keer de speedtest voor de zekerheid en wat denk je? FANTASTISCH!! enorm bedankt zeg! *heel tevreden*

Reageer

Oorspronkelijk gepost door DNieuwdorp
                      ik was er even voor gaan zitten, ik wilde het prive berichtje met mijn gegevens gaan maken en dacht, ik doe nog 1 keer de speedtest voor de zekerheid en wat denk je? FANTASTISCH!! enorm bedankt zeg! *heel tevreden*
                      Heel erg fijn om te horen!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                      X