Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

e-mail versturen iPad en ipone

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • e-mail versturen iPad en ipone

    goedenavond,
    ik heb sinds van de week een probleem met het versturen van e-mails op mijn tweede e-mailadres op zowel mijn iPhone en iPad.
    iedere keer dat ik een mail wil versturen zegt hij dat mijn gebruikersnaam of mijn wachtwoord niet juist is.
    ik heb het geprobeerd op de webmail en dan kan ik gewoon inloggen dus het wachtwoord is goed.
    dit gedonder is begonnen toen ik vorige week een update heb gehad van iOS.
    ook heb ik de instellingen gecontroleerd en die zijn identiek aan die van mijn eerste e-mailadres/
    ik heb ook de accounts verwijderd en opnieuw ingesteld maar dat mag ook niet baten.
    hebben jullie misschien een oplossing voor me want ik snap er niks meer van.
    temeer omdat het altijd gewoon gewerkt heeft maar sinds de update dus niet neer

    groeten martin

  • #2
    Loop de instellingen nog eens na aan de hand van: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...nswer=obj(9033)

    Vootr Webmail laat je @zeelandnet.nl weg!
    Niet in Iphone. Hier volledige mailadres.

    Reageer


    • #3
      Dat heb ik dus al gedaan maar de instellingen staan gewoon goed, ze staan hetzelfde als mijn andere e-mail adres.
      Ook kan ik met de inlognaam en wachtwoorde gewoon inloggen op webmail dus dat is ook goed, het heeft ook gewoon altijd gewerkt dat is het rare.

      Reageer


      • #4
        Tinus, zorg dat je niet via poort 25 probeert e-mail te versturen. De link van Ptrol legt uit welke poortnummers je moet gebruiken (en hoe je controleert of SSL aanstaat).

        Reageer


        • #5
          Nee ik heb hem op 465 staan zoals mijn andere email adres.

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              Ik heb gisteravond mijn mailadres verwijderd via de PIP en vanmorgen weer opnieuw aangemaakt.
              Nu werkt het weer als vanouds. Dus het is gewoon toeval dat hij het niet meer deed na de update van iOS.
              Wel raar dat ik mijn mail wel kon lezen en dat hij dan bij verzenden zegt dat het wachtwoord verkeerd is.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X