Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

EPC3940 Modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • EPC3940 Modem

    Goedeavond,

    Ik heb even een vraag, ik kan de pagina om het modem in te stellen niet meer bereiken krijg dat de pagina niet beschikbaar is
    tot vandaag kon ik de pagina wel gewoon bereiken,
    iemand een idee wat dit kan zijn?

    alvast dank! Marco

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Hewwego
    Goedeavond,

    Ik heb even een vraag, ik kan de pagina om het modem in te stellen niet meer bereiken krijg dat de pagina niet beschikbaar is
    tot vandaag kon ik de pagina wel gewoon bereiken,
    iemand een idee wat dit kan zijn?

    alvast dank! Marco
    Probeer eens het modem te resetten.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Vulpen
      Oorspronkelijk gepost door Hewwego
      Goedeavond,

      Ik heb even een vraag, ik kan de pagina om het modem in te stellen niet meer bereiken krijg dat de pagina niet beschikbaar is
      tot vandaag kon ik de pagina wel gewoon bereiken,
      iemand een idee wat dit kan zijn?

      alvast dank! Marco
      Probeer eens het modem te resetten.
      ik begreep dat er meerdere resets mogelijk zijn, welke kan ik het beste doen?

      Reageer


      • #4
        Marco, ik zou hem gewoon uit en aanzetten met het schakelaartje op de achterkant. Daarna een paar minuten wachten. Als je modem niet in bridge mode staat, kun je er dan normaal gesproken bij via http://192.168.11.1

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
          Marco, ik zou hem gewoon uit en aanzetten met het schakelaartje op de achterkant. Daarna een paar minuten wachten. Als je modem niet in bridge mode staat, kun je er dan normaal gesproken bij via http://192.168.11.1
          Pagina reageerd nog steeds niet, zal eencontact opnemen met klantenservice

          Reageer


          • #6
            Hallo Hewwego,

            Welkom op het forum

            Ben je wel verbonden met het netwerk van het modem? Zo niet, is dat de reden waarom je niet op de inlogpagina van het modem kan komen

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Sheena
              Hallo Hewwego,

              Welkom op het forum

              Ben je wel verbonden met het netwerk van het modem? Zo niet, is dat de reden waarom je niet op de inlogpagina van het modem kan komen
              jah ik ben verbonden

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Hewwego
                jah ik ben verbonden
                Jeej! Maar wat is dan de exacte melding die je krijgt als je naar de inlogpagina gaat?

                Reageer


                • #9
                  dat de pagina niet gevonden kan worden, kan het niet anders zeggen zonder screenshot maar zie het probleem al,
                  het inloggen in dat ding gaat via 192.168.11.1 bij mij is het 192.168.11.15 heb werkelijk geen idee hoe dat kan!

                  het al gemaild naar de klantenservice!

                  Reageer


                  • #10

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X