Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

EPC3940 Volledig resetten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • EPC3940 Volledig resetten

    Ik had m'n EPC3940 een tijdje geleden in Bridge gezet omdat ik wat problemen had met de Zeelandnet DNS server, zelf een static DNS instellen van OpenDNS had niet zoveel effect aangezien de IPv6 DNS servers van Zeelandnet altijd hogerop in de pikorde kwamen en deze zijn niet zelf handmatig te veranderen in op 't modem.

    Nu heb ik vanmiddag de Bridge weer ongedaan gemaakt op m'n PIP, omdat ik wou checken of het probleem wat ik had inmiddels is opgelost. Al m'n instellingen qua Wifi etc. stonden er nog, Ook het static DNS wat naar OpenDNS verwees stond er nog, dit wou ik graag weghalen maar als je dat leegmaakt dan geeft deze een melding dat het geen geldig IP is (had misschien 0.0.0.0 moeten proberen)

    Dus ik probeer het modem zelf te resetten door 10 sec het resetknopje ingedrukt te houden, nu lijkt er nog steeds niets gereset. Behalve dan dat ik niet meer kan inloggen @ http://192.168.11.1 het oude wachtwoord wordt niet gepakt en beheer/zeelandnet ook niet?

    Dus kan iemand van Zeelandnet m'n modem even een volledige reset geven?

  • #2
    Je kan nog proberen in te loggen met alleen beheer en 2e veld leeg laten..

    Reageer


    • #3
      Ik weet niet zeker of dat het bij ZeelandNet modems ook werkt, maar andere merken gebruik je dan de: 30-30-30 reset.

      Boven een harde reset gaat vaak nog de 30-30-30 reset (resetknop 30 sec ingedrukt houden, 30 seconden loslaten en weer 30 seconden indrukken) Dan zou alles weer in de fabrieksinstellingen moeten staan.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Top! Ik ga ermee aan de slag

            Reageer


            • #7
              Bedankt Sheena! , het modem was nu volledig gereset en heb via Teamviewer vanuit m'n werk de Wifi instellingen al teruggezet

              Reageer


              • #8
                Ah goed om te lezen! Mocht je weer hulp nodig hebben, weet je me te vinden !

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X