Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

installeren DELTA inzicht.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • installeren DELTA inzicht.

    Geprobeerd om DELTA inzicht te installeren. Alles gaat goed tot stap 3.
    Als ik de mini-gateway aanklik en verbinding maakt gaat alles nog goed.
    Ik krijg een goede verbinding met een sterk signaal.
    Als ik vervolgens mijn browser open krijg ik de melding dat de server niet gevonden kan worden .
    Ik moet ook zelf het adres in de adresbalk invoeren. Heb 3 verschillende browsers geprobeerd, maar krijg overal dezelfde melding.
    Wie kan mij verder helpen.?

  • #2
    Heb jij hetzelfde als ik zie wanneer ik dat adres intyp?
    http://www.fifthplaysmartt.com/
    Ik krijg die extra t bij smart op geen enkele manier weg.:?

    Reageer


    • #3
      Nee, ik heb bij het adres maar 1 t.
      Heb het adres wel 10 keer gecontroleerd of het wel juist was,maar kan geen fout ontdekken.
      Blijf de melding krijgen van Kan server niet vinden.

      Reageer


      • #4
        Je hebt toch gelijk.
        Als ik de melding krijg van dat de server niet gevonden kan worden staan er inderdaad 2 x een t.
        Maar dat is alleen in het kader.

        Reageer


        • #5
          ik heb er net ook een verbonden. nadat je met je laptop verbonden bent met de wifi van de mini gateway verbreek de verbinding met andere netwerken en probeer dan nog eens de site te openen.

          Reageer


          • #6
            Helaas, ook dit geprobeerd, maar resultaat blijft hetzelfde.

            Reageer


            • #7
              als je een Mini-Gateway aansluit, dan verschijnt er een nieuw draadloos netwerk in jouw omgeving.
              die moet je dan kiezen met je laptop / PC
              daarna moet er automatisch een login-venster in jouw browser verschijnen.
              wel handig als je die vooraf hebt opgestart, met een willekeurige site.
              in het login-venster moet je dan de naam van jouw wifi-netwerk ingeven,
              met het bijbehorende wachtwoord.
              ik heb de nodig moeite gehad om dit werkend gekregen, maar ben daarbij nooit in m'n browser zelf naar de een of andere site gegaan.

              vraagje: welk merk en type slimme meter heb je.

              Reageer


              • #8
                Goedemiddag, Ik heb een slimme meter van Lands type E350. Ik kan de mini-gateway daar rechtstreeks op aansluiten. Ik zie dan ook gelijk dat deze beschikbaar is bij de netwerken. Kan ook gelijk verbinding maken met de mini-gateway. Maar als ik de browser start gebeurt er niets. Als ik dan zelf het adres intypt wordt het adres automatisch gewijzigd van xxxxx art met 1 t naar xxxsmartt met 2 t's.. Krijg dan de melding dat server niet beschikbaar is. Ik werk met een tablet. Je suggestie om van te voren een browser op te starten werkt niet. Ik moet nl dan eerst weer mijn pagina verlaten om bij instellingen de mini-gateway te selecteren als netwerkverbinding.

                Reageer


                • #9
                  kennelijk werkt het op een tablet anders.
                  ik heb het met een laptop gedaan en dan komt er een nieuw venster met een inlog-venster.
                  wellicht heb je iemand in jouw omgeving met een laptop

                  Reageer


                  • #10
                    Ook ik ben vandaag een paar uur bezig geweest met de installatie. En zo makkelijk als in de bijgeleverde handleiding was het voor mij niet. Maar het is wel gelukt nu. Ook ik had onder andere bovenstaande problemen. Op mijn tablet en gsm kreeg ik het echt niet voor elkaar dus ik heb de laptop er bij gepakt. het is mij op de volgende manier gelukt.
                    Alles uitgezet van firewalls en virus c/q mallware scanners.
                    Bij de wifi verbingen de dongel van mijn inzicht geselecteerd en verbonden.
                    Open een command prompt (cmd) scherm. (klik op het vergrootglas links onder in (bij windows 10) en type daar cmd. je zal zien er word een cmd.exe gevonden klik deze aan en een zwart schermpje opend zich)
                    In dit schermpje type ipconfig en in de gegevens die je ziet zoek je standaard gateway op. Bij standaard gateway staat een ip nummer. Dit ip nummer type je in de adresbalk van je browser en daarna druk enter. (zorg wel dat je nog steeds verbonden met het wifi netwerk van de deltainzicht dongel). Hierna opende bij mij eindelijk het inlog scherm :P. Dan vul je daar je wifi netwerknaam in en je wachtwoord en klik op connect. (doe dit snel want je hebt maar een bepaalde periode tijd en ben je te laat moet je dongel eerst reseten zoals omschreven in de handleiding). Daarna registreren op www.mijndeltainzicht.nl en voila het werkt !

                    Reageer


                    • #11
                      Hallo doggie, welkom op 't forum!

                      Goed om te zien dat je het hebt kunnen oplossen. Lijkt wel wat omslachtig zo via command promt, maar wat werkt dat werkt!
                      In ieder geval bedankt voor je inzicht in deze.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X