Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vaak internet connectie verlies

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vaak internet connectie verlies

    Ik heb een Cisco epc3212 modem met daarachter een Cisco ea6400 router (en daarachter een gigabit switch en 2 ea6400 routers in bridge mode). De laatste tijd heb ik heel veel last van connectie verlies. Ik heb het netwerk teruggebracht tot alleen de ea6400 router en de modem om te testen. Het treedt dan nog steeds op. Ik heb een andere ea6400 (ipv bridge mode omgezet naar router en die gebruikt): Zelfde regelmatige connectie verlies (het ligt dus niet aan een specifieke router). Kabels vervangen tussen router en modem: Zelfde connectie verlies. Als ik op de ea6400 inlog (zonder koppeling aan modem) gaat alles goed. Als ik de modem koppel, geeft de ea6400 aan dat hij communicatieproblemen heeft met de modem en geeft een foutmelding (zie afbeelding). De internet connectie verloopt op zich op dat moment gewoon goed. Maar ik vermoed dat de modem dus niet goed functioneert en daardoor periodiek de communicatie tussen modem en router verkeerd gaat. De enige manier om dan weer connectie te krijgen is de modem uit te zetten en na 10 seconden weer aan te zetten. Dan doet alles het weer. Het is in ieder geval erg vervelend.
    Ik hoor graag of er nog zaken zijn die ik kan controleren of uitsluiten?

  • #2

    Reageer


    • #3
      Hoi Wildschut,

      Heeft Sheena je kunnen helpen?
      Zo ja, wil je aangeven wat voor jou de oplossing is.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Goed om te horen!! Ik heb de complimenten doorgezet naar Sheena, is ze vast blij mee

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X