Ik krijg de volgende melding in een programma maar de klantenservice kan mij hier niet mee helpen en ik moest het volgens hen hier maar plaatsen.
Strict NAT detected. UPnP malfunctioning. Please forward UDP ports en dan de informatie die ik aan moet passen.
Ik weet niet hoe dit moet in de instellingen van mijn modem (inclusief router van Zeelandnet) en heb hier hulp bij nodig. Het internet zelf doet het gewoon, hij geeft ineens spontaan deze melding en ik kan dus ineens geen sessies meer joinen in dit programma. Ik weet niet wat de internal informatie is die ik in moet vullen.
Strict NAT detected. UPnP malfunctioning. Please forward UDP ports en dan de informatie die ik aan moet passen.
Ik weet niet hoe dit moet in de instellingen van mijn modem (inclusief router van Zeelandnet) en heb hier hulp bij nodig. Het internet zelf doet het gewoon, hij geeft ineens spontaan deze melding en ik kan dus ineens geen sessies meer joinen in dit programma. Ik weet niet wat de internal informatie is die ik in moet vullen.
Reageer