Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik kan niets gedruk krijgen via mijn HP Deskjet 3520,sinds ik een up-date van Windows 10 kreeg .

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik kan niets gedruk krijgen via mijn HP Deskjet 3520,sinds ik een up-date van Windows 10 kreeg .

    Printer niet meer bruikbaar. Wat kan ik doen?

  • #2
    Hallo gdekker, welkom op het forum!

    Mogelijk is het stuurprogramma ofwel de driver niet goed meegenomen na de update van Windows 10.

    Ik heb 't er even bij gezocht op de site van HP. Je zou de volgende driver moeten downloaden en installeren:
    http://support.hp.com/us-en/drivers/.../model/5162505

    Kan je laten weten of het weer werkt?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door TimH
      Hallo gdekker, welkom op het forum!

      Mogelijk is het stuurprogramma ofwel de driver niet goed meegenomen na de update van Windows 10.

      Ik heb 't er even bij gezocht op de site van HP. Je zou de volgende driver moeten downloaden en installeren:
      http://support.hp.com/us-en/drivers/.../model/5162505

      Kan je laten weten of het weer werkt?
      Nee,het hielp niet to nog toe.

      Reageer


      • #4
        Probeer eens via apparaatbeheer de installatie van de printer helemaal te verwijderen en de pc daarna opnieuw op te starten, met de printer aangesloten.

        Reageer


        • #5
          Krijg je een foutmelding?
          Gebruik je originele cartridges of een huismerk?

          Zo huismerk, zie: http://www.ad.nl/dossier-nieuws/prin...rken~a0011174/

          Reageer


          • #6
            Hallo gdekker,

            Kun je inmiddels gebruik maken van je printer?
            Wat voor foutmeldingen krijg je? Werk je met een printer op wifi of is deze bekabeld aangesloten?

            Reageer


            • #7
              Voor wat betreft het huismerk cartridges lost het probleem misschien zich zelf op.

              Reageer


              • #8
                Correctie :

                Een hopelijk zinvoller antwoord is het gebruik van de HP Print and Scan Doctor
                daar de HP Deskjet 3520 dus helemaal niet valt onder de getroffen printers.

                Reageer


                • #9
                  Omdat we al twee weken niets meer vernomen hebben, ga ik er vanuit dat het probleem is opgelost.
                  Mocht dit niet zo zijn dan horen we het graag!

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                    Krijg je een foutmelding?
                    Gebruik je originele cartridges of een huismerk?

                    Zo huismerk, zie: http://www.ad.nl/dossier-nieuws/prin...rken~a0011174/
                    Via tweakers las ik dat HP eergister de update pas heeft uitgebracht

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X