Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Krijg geen e-mail binnen op mijn iPad.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Krijg geen e-mail binnen op mijn iPad.

    Hallo allemaal ik even een vraag ,ben al een week aan het sukkelen met mijn
    email heb alles goed in gevuld hij doet dan de test en verstuurt dan de mail,
    allemaal groene vinkjes. Maar krijg niets binnen van mail wel op mijn ipad.
    Maar ik wil het op mijn pc binnen krijgen.
    Weet iemand hoe dat komt of doe ik nog iets fout.
    Alvast bedankt..

  • #2
    Hallo babijn en welkom op het forum!

    Van welk mailprogramma maak je gebruik? Kijk hier voor handleidingen per e-mailprogramma.

    Reageer


    • #3
      Je haalt je mail binnen op meerdere apparaten?
      Heb je wel Imap geconfigureerd?.

      Bij Pop3 wordt de mail namelijk opgehaald en blijft er niets op de server achter, tenzij bijv. kopie gedurende een aantal dagen is ingevoerd.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door TimH
        Hallo babijn en welkom op het forum!

        Van welk mailprogramma maak je gebruik? Kijk hier voor handleidingen per e-mailprogramma.
        Hallo TimH die handleiding heb ik uit geprint en gedaan zo als het moet.
        Het test bericht is goed allemaal groene vinkjes.En verstuurt een test mail.
        Heb alles goed nagekeken snap er niks meer van .Op mijn ipad komen die test berichten wel aan.
        Wat doe ik verkeerd..
        Alvast bedankt..

        Reageer


        • #5
          Lijkt er op dat het mailverkeer wel werkt omdat er wel verstuurd kan worden en ontvangen (op de iPad dan). Als ik 't goed begrijp komt het niet binnen op de pc. Mogelijk is in het mailprogramma het Postvak In niet goed ingesteld. Hoe heet het mailprogramma dat je gebruikt? Is dit bijvoorbeeld Outlook? Of Windows Live Mail?
          Kan je eventueel eens kijken op de WebMail op onze website? Dit zou altijd moeten werken, ongeacht de instellingen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Je haalt je mail binnen op meerdere apparaten?
            Heb je wel Imap geconfigureerd?.

            Bij Pop3 wordt de mail namelijk opgehaald en blijft er niets op de server achter, tenzij bijv. kopie gedurende een aantal dagen is ingevoerd.
            Hallo ptrol ik heb de pop3 geprobeerd en ook de imap maar komt niets binnen. Heb er anders nooit problemen
            mee ,heb mijn windows op nieuw op gezet vorige week en het lukt niet meer. Ik heb microsoft office 2007 er op staan en heb 2010 en 2016 ook geprobeerd maar alle maal het zelfde komt niets binnen.

            Ok ik hoor het wel.
            Alvast bedankt..

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door TimH
              Lijkt er op dat het mailverkeer wel werkt omdat er wel verstuurd kan worden en ontvangen (op de iPad dan). Als ik 't goed begrijp komt het niet binnen op de pc. Mogelijk is in het mailprogramma het Postvak In niet goed ingesteld. Hoe heet het mailprogramma dat je gebruikt? Is dit bijvoorbeeld Outlook? Of Windows Live Mail?
              Kan je eventueel eens kijken op de WebMail op onze website? Dit zou altijd moeten werken, ongeacht de instellingen.
              Hoi ik gebruik office 2007 maar ik heb ook 2010 en 2016 geprobeerd maar allemaal het zelfde geen mail.
              Gr babijn..

              Reageer


              • #8
                Daar hebben we deze handleiding voor. Of anders de WebMail.

                Reageer


                • #9
                  Allereerst als je Office 2007 gebruikt, haal dan eerst alle Updates ervoor op.

                  Dan in Office 2007 gaan naar Extra, Accountinstellingen , Nieuw.
                  Ga voor Imap en laat account aut. configureren.
                  Zou gewoon moeten werken hoor.
                  Je ziet dan bij alle emailitems onderaan je emailadres (imap).

                  Maar wel eerst Updaten.
                  Uiteraard moet er wel mail aanwezig zijn. Controleer dat in Webmail.

                  Reageer


                  • #10
                    Of je gaat voor Pop3 met optie x-aantal dagen op de server laten staan.
                    Dit aangezien je meerdere apparaten gebruikt voor je mail.
                    Zie de handleiding van ZeelandNet van TimH hierboven.

                    Reageer


                    • #11
                      Bedankt voor de aanvulling, Ptrol!

                      Reageer


                      • #12
                        Bedankt allemaal ik ga het proberen.
                        Gr babijn..

                        Reageer


                        • #13
                          Hi babijn,

                          Naar aanleiding van jouw topic lees ik een heleboel tips & trucs.
                          Is het inmiddels gelukt?

                          Reageer


                          • #14
                            Hallo Linda het is nog niet gelukt snap er niks van , anders
                            nooit problemen mee met office . Zet altijd windouws er zelf op en alles installeren doe
                            ik al 15 jaar .En nou gaat het niet met mijn mail.
                            Weet jij hoe dat komt meschien.

                            Alvast bedankt.Gr Frank,

                            Reageer


                            • #15
                              Kan van alles zijn. Misschien eens samen met iemand er naar kijken?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X