Wordt er gedaan wat is beloofd? Ik heb een week geleden Zeelandnet gebeld, omdat mijn modem kapot is. Mij is beloofd, dat er binnen 3 werkdagen contact zou worden opgenomen.Toen ik na vijf dagen belde, zei de dame aan de lijn dat ik al gebeld moest zijn. Moest ik maar in m'n telefoon kijken. Nu was ik zeker niet gebeld en wel altijd bereikbaar.De dame was niet echt vriendelijk. Vanmorgen maar weer gebeld. Deze keer had ik een jongeman van Zeelandnet, die begreep dat dit veel te lang duurde. Hij ontdekte dat er wel tickets voor de monteur waren aangemaakt voor de afspraak. Helaas was er een foutmelding in het systeem en had de monteur niets doorgekregen. Nu is mij beloofd, dat de monteur vandaag zou bellen voor een afspraak. Inmiddels is het al middag en heb ik nog niets gehoord. Dit vind ik slechte servce. Ik heb nu 7 dagen geen internet en ben zeer onthand.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Klantenservice
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Dank voor uw reactie. Misschien dat uw bemoeienis kan helpen. Het is inmiddels half zes en volgens mij wordt er nu niet meer gewerkt. Helaas de hele dag niets gehoord. Communicatie is toch wel belangrijk. De Wifi Hotspot is te zwak om te kunnen gebruiken. Ik ga ervan uit, dat ik voor het weekend toch word geholpen.
Reageer
-
Vandaag was het negen dagen geleden, dat ik mijn melding maakte. Dank aan de moderators van Zeelandnet, die mijn bericht op dit Forum hebben opgepikt. Zij hebben de melding ook nog eens onder de aandacht gebracht en me het gevoel gegeven, dat ik gehoord werd. Er zijn zaken misgelopen, maar ik hoorde dat pas na een week. Communicatie is in dit soort gevallen toch belangrijk. Vanmiddag is de monteur geweest en hij heeft de kapotte adapter vervangen. Ik kan weer gebruik maken van internet!
Reageer
-
@Duikelaartje
Inderdaad duurde het in jouw geval erg lang tot er actie werd ondernomen door allerlei oorzaken. Normaal gesproken worden dit soort storingen binnen vier werkdagen opgelost en dat is bij jou niet het geval geweest. Nogmaals onze excuses hiervoor.
Erg fijn dat alles nu toch is opgelost.Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer