Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ongewenste e-mail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • ongewenste e-mail

    L.S. Is er bij zeelandnet misschien een mogelijkheid om bij jullie al die ongewenste e-mail uit Amerika ( Housten etc.) al te blokkeren,
    het blijft maar komen en volgens mij komt het toch echt via jullie binnen, nooit op mijn andere accounts !!!!

  • #2
    Hallo Jebboone,

    Je hebt uiteraard de mogelijkheid om de spamfilter aan te passen.
    Misschien heb je hier iets aan: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=236,E=0000062353127244038,K=209,Sxi= 5,case=guid({4AF533E1-DB50-49E3-857F-DBD3925E42D3}),TS=DeltaNL_2016.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door jebboone
      L.S. Is er bij zeelandnet misschien een mogelijkheid om bij jullie al die ongewenste e-mail uit Amerika ( Housten etc.) al te blokkeren,
      het blijft maar komen en volgens mij komt het toch echt via jullie binnen, nooit op mijn andere accounts !!!!
      Inderdaad, sinds gisteren ontzettend veel ongewenste mail op zeelandnet, wel gelijk geblokkeerd natuurlijk, maar het komt maar binnen en net als bovenstaande schrijver op andere accounts niet.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
        Hallo Jebboone,

        Je hebt uiteraard de mogelijkheid om de spamfilter aan te passen.
        Misschien heb je hier iets aan: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=236,E=0000062353127244038,K=209,Sxi= 5,case=guid({4AF533E1-DB50-49E3-857F-DBD3925E42D3}),TS=DeltaNL_2016.
        Als je dit wilt aanpassen moet je weer betalen, zeelandnet zou deze service gratis moeten aanbieden

        Reageer


        • #5
          In veel abonnementsvormen is het gewoon gratis.

          Reageer


          • #6
            Elke spam mail komt van een ander mailadres. Op je black list zetten heeft dan gewoon geen zin. Dus wat gaat Zeelandnet nu doen aan deze toenemende spam? Heb er alleen op mijn Zeelandnet mail account last van.....

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door bocikam
              Elke spam mail komt van een ander mailadres. Op je black list zetten heeft dan gewoon geen zin. Dus wat gaat Zeelandnet nu doen aan deze toenemende spam? Heb er alleen op mijn Zeelandnet mail account last van.....
              Het ligt allemaal wat ingewikkelder dan je denkt, vrees ik...
              Dat je er alleen bij je Zeelandnet account last van hebt, komt omdat die spammers dat adres hebben weten te bemachtigen en je andere adres(sen) (nog) niet.
              Zit het spamfilter in je abonnement, kijk dan of je dat wat strakker kunt instellen.
              Helaas zit er bij Zeelandnet niet een mannetje, dat al je emails vooraf kan/mag beoordelen.

              Reageer


              • #8
                Helaas behoren wij ook tot de gelukkigen. Lang goed gegaan, maar opeens is t weer mis. Daar waren we al voor gewaarschuwd.
                Spamfilter staat hier behoorlijk strak afgesteld, maar ik denk dat men doorheeft hoe dat werkt en er dus weinig spampunten aan die mails kunnen worden gegeven.
                Ik zal eens kijken of de domeinnamen iets opleveren,, zouden die dan weer toegevoegd mogen worden zeelandnet? Dat hebben we een tijdje gedaan in een ander topic en het is lang rustig geweest.

                Reageer


                • #9
                  Iedere vorm van feedback is welkom, Marie.

                  Reageer


                  • #10
                    Hi Marie,

                    Je zou kijken naar domeinnamen, heb je voorbeelden voor ons?
                    Als je voorbeelden hebt dan zet ik ze door naar de juiste personen.

                    Reageer


                    • #11
                      Hi Jebboone,

                      Inmiddels minder last van spam?

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X