Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Abonnement verlengen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Abonnement verlengen

    Enkele maanden geleden heb ik mijn Alles in 1 abonnement verlengt met een jaar en had ik de keuze uit een BOL.com bon of een extra TV pakket.
    Ik heb toen gekozen voor een BOL.com bon.

    Mijn verlenging is op 1-9-2016 ingegaan, maar ik heb verder helemaal niets meer vernomen.
    Graag wil ik weten wanneer kan ik de bon ontvangen ?

    Gr. Edwin.

  • #2
    Hallo Edwin,
    Ik heb hetzelfde gedaan en een email met een kortingscode ontvangen.
    gr.
    Dirk

    Reageer


    • #3
      Vreemd, ik heb geen email ontvangen met een kortingscode.

      Reageer


      • #4
        normaal gesproken krijg je drie weken na ingangsdatum de cadeaubon volgens de bevesting van Delta.....staat althans in mijn brief. Mijn omzetting is ingegaan op 1-10-2016 dus ik zou hem volgende week moeten krijgen. Dus Edwin even bellen met Delta, misschien is de mail in je spambox terecht gekomen of in ongewenste mail gebeurd mij nml ook vaak........

        Reageer


        • #5
          Of even wachten op en Moderator die dit voor je uit kan zoeken.

          Reageer


          • #6
            Het heeft ook geen haast, vandaar dat ik het op het Forum vermeld en niet de helpdesk hierover ga lastigvallen.
            Het is misschien wel een uitzoekwerkje wat ze toch niet telefonisch direct voor je kunnen regelen, vandaar.

            Reageer


            • #7
              Hoi allemaal,

              De Bol.com cadeaubon wordt maximaal 3 weken na aansluiting per e-mail verstuurd naar het hoofd e-mailadres.
              Als het nieuwe contract op 1 september in is gegaan, dan kan het kloppen dat de code nog niet verzonden is.

              Reageer


              • #8
                Naoual,

                Ondertussen zijn we 4 weken verder na het ingaan van mijn nieuwe abonnement en ik heb mijn cadeaubon nog steeds niet ontvangen.
                Kun je voor me nazoeken wanneer ik deze kan verwachten.

                Reageer


                • #9
                  [email protected]

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X