Ik ben door de Klantenservice doorverwezen naar dit forum, ondanks het feit dat Zeelandnet aangeeft dat Bridgen door hen zelf moet worden uitgevoerd..
Sinds de installatie in februari van het nieuwe modem wordt het signaal niet doorgegeven van mijn Fritzbox met als gevolg dat ik onbereikbaar ben op mijn vaste lijn, zelf bellen lukt wel.
Ik moet ieder dag mijn telefoon resetten en dan is het voor een uurtje ok, daarna weer zelfde probleem.
Mijn telefoonprovider heeft alles gecheckt en beweert dat het probleem ligt bij de instellingen van mijn Modem waarbij poort 50/60 ?moet worden vrijgesteld voor doorgifte signaal. Misschien een simpele zaak maar kan iemand me daarbij helpen hoe ik dat moet uitvoeren??
Sinds de installatie in februari van het nieuwe modem wordt het signaal niet doorgegeven van mijn Fritzbox met als gevolg dat ik onbereikbaar ben op mijn vaste lijn, zelf bellen lukt wel.
Ik moet ieder dag mijn telefoon resetten en dan is het voor een uurtje ok, daarna weer zelfde probleem.
Mijn telefoonprovider heeft alles gecheckt en beweert dat het probleem ligt bij de instellingen van mijn Modem waarbij poort 50/60 ?moet worden vrijgesteld voor doorgifte signaal. Misschien een simpele zaak maar kan iemand me daarbij helpen hoe ik dat moet uitvoeren??
Reageer