Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Langere kabel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Langere kabel

    Een kennis van mij heeft een nieuwe Wi-Fi-modem gekregen.
    Maar nu wil hij het modem op een, voor hem wat makkelijker toegankelijke plek plaatsen.
    De meegeleverde kabel tussen de wand doos en het modem is hiervoor te kort.

    Is het mogelijk om een langere kabel te kopen en zo ja, wat kosten deze......

    Alvast bedankt voor eventuele reacties.

  • #2
    Is gewoon een kabel met f connectors , die kun je hier in alle lengtes bestellen: http://www.allekabels.nl/antenne/f-c...FUaNGwodsHEGRA

    Reageer


    • #3
      Een gratis kabel van max. 75cm kun je via de klantenservice aanvragen.
      Bij gebruik van een langere kabel staat Zeelandnet niet in voor mogelijk kwaliteitsverlies.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door ErikM
        Een kennis van mij heeft een nieuwe Wi-Fi-modem gekregen.
        Maar nu wil hij het modem op een, voor hem wat makkelijker toegankelijke plek plaatsen.
        De meegeleverde kabel tussen de wand doos en het modem is hiervoor te kort.

        Is het mogelijk om een langere kabel te kopen en zo ja, wat kosten deze......



        Alvast bedankt voor eventuele reacties.
        Misschien een vreemde vraag? Maar waarom moet het modem toegankelijk zijn? Daar hoef je toch niet dagelijks bij te zijn lijkt mij?

        Reageer


        • #5
          Zoals Jos aangeeft kunnen we een iets langere kabel leveren, maar hier ga je geen meters mee winnen.

          Het modem hoort zo dichtbij de hoofdaansluiting te staan zodat we een goede werking kunnen garanderen en ondersteuning bieden mits nodig.

          Uiteraard ben je vrij om deze te verplaatsen maar dan kan DELTA helaas niet meer helpen bij eventuele problemen.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X