Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Overal een ban,wat kan ik doen?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Overal een ban,wat kan ik doen?

    Hallo,

    Ik heb een vraag omtrent internet. ik zit veel op forums en heb zowat overal een ban.
    nu kan ik bijna nergens meer op en als ik iets zoek via google kom ik altijd uit op forums waar ik verbannen ben en dus ook geen informatie meer kan zien.

    ik heb aan zeelandnet mijn probleem uitgelegd en heb vorige week een nieuw modem gekregen omdat mij werd gezegd dat ik dan een nader ip adres zou krijgen. helaas met een ander ip adres heb ik nog steeds geen toegang tot de forums waar ik verbannen ben.

    ik vraag mij af hoe dit nu komt als ik een ander ip adres heb dat ik er dan nog niet op kan komen?? want er staat toch echt dat ik een ip adres ban heb bij sommige websites, zie hieronder een voorbeeld,

    Je bent permanent verbannen van dit forum

    Je IP-adres is verbannen.

  • #2
    Hallo drestars en welkom op het forum.

    Dat je verbannen bent van een forum zal een reden hebben, waarschijnlijk met overtreden van de regels. Ik zal hier niet verder op ingaan.
    Log je wel met dezelfde gegevens in op dit forum? Een account is makkelijker te bannen dan een ip-adres natuurlijk. Waarschijnlijk is de ban tweeledig.

    Heb je al geprobeerd een nieuw account aan te maken op deze fora? Een nieuw modem gaat natuurlijk niet helpen als jouw account is verrbannen op bepaalde sites. Het is ook mogelijk dat het aanmaken van nieuwe accounts onmogelijk is gemaakt a.d.h.v. het ip-adres. Probeer het eens via een andere locatie met een ander account.

    Reageer


    • #3
      Beste TiMH,

      Bedankt voor je reactie,
      forums hebben idd regels maar dat is niet altijd de reden waarom je verbannen word. hier zal ik verder ook niet op ingaan want dat is een heel lang verhaal.

      waar het om gaat is ...ik kan bij de betreffende forums niet eens meer inloggen. dat maakt mij op zich ook niet uit want ik wil mij daar niet meer aanmelden ook, maar het gaat erom dat ik helemaal niks te zien krijg van deze forums. dus het hele forum zel;f krijg ik niet meer te zien? er staan daar een hoop projecten op van mij met foto's en filmpjes en informatie die ik graag zou willen terug kijken. maar ik krijg gewoon een leeg veld met forbidden etc .dus de hele website is voor mij niet te zien. en daar gaat het om..wat kan dat betekenen?

      Reageer


      • #4
        Geef eens een voorbeeld?
        Dat kunnen we controleren of zo'n Website voor iedereen zichtbaar is.

        Reageer


        • #5
          Sommige sites blokkeren bepaalde gebruikers helemaal. Dan mag je de site niet eens meer bezoeken.

          Reageer


          • #6
            Hallo Jeroen dat is inderdaad wat er gebeurd is, maar hoe doen ze dat? en hoe kun je dat ongedaan maken?
            ik bedoel het is toch enkel via je pc dat ze dat kunnen??

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door drestars
              Hallo Jeroen dat is inderdaad wat er gebeurd is, maar hoe doen ze dat? en hoe kun je dat ongedaan maken?
              ik bedoel het is toch enkel via je pc dat ze dat kunnen??
              Hoi Drestars,

              Ik vind het bijzonder vervelend voor je maar ik denk niet dat het verstandig is dat wij je gaan helpen om een ban te omzeilen.

              Reageer


              • #8
                Oke en waarom dan niet? het is toch niks strafbaars?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door drestars
                  Oke en waarom dan niet? het is toch niks strafbaars?
                  Nee dat niet, maar hier op het forum is het ook niet toegestaan om een ban te omzeilen. Dus zou het een beetje vreemd zijn als we dan anderen zouden helpen om dat bij andere fora wel te doen.

                  Reageer


                  • #10
                    Hahaha ik kan er wel weer op komen via een proxy server,

                    Reageer


                    • #11
                      Je wilt alleen de Website bekijken.
                      Dan is er toch vast wel iemand in je familie- of kennissenkring op wiens pc je dat toch mag en kan doen?

                      Reageer


                      • #12
                        Dit wil ik natuurlijk thuis kunnen als ik iets moet opzoeken voor mijn hobby. het is zelfs zo dat ik bij google resultaten dan de website niet te zien krijg maar alleen de eerste zinnen in googleresultaat..en dan druk je op de link en zie je niks meer. met proxy server kom ik dus wel op de voor mij geblokkeerde websites. ik kan ik mij zelfs opnieuw registreren zag ik al..

                        Reageer


                        • #13
                          Opgelost dus. Topic gesloten.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X