Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bridge mode niet meer mogelijk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bridge mode niet meer mogelijk

    Is jammer dat de brige mode niet meer werkt momenteel vanmiddag bij een kennis geweest die had een nieuwe modem gekregen van zeelanndnet en nieuwe router gekocht willen we het modem in bridige zetten gaat het niet zeelandnet op gebeld betreffende man op de helpdesk kon het niet activeren om er problemen waren.

  • #2
    Heb eigenlijk dit nog nergens kunnen lezen.
    Het staat nog gewoon bij de Klantenservice: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=205,E=0000061975962845443,K=866,Sxi= 6,case=guid({6B21FFB0-1C70-4582-8F95-128D7F02BFD9}),TS=ZeelandnetNL_2016

    Reageer


    • #3
      Nee het staat nergens te lezen maar het probleem is bekend bij zeelandnet dat zei de medewerker probeer maar de functie uit te zetten of aan.
      dan krijg je te zien er is wel wat mis gegaan probeer het later nogeens.

      Reageer


      • #4
        Dat zal hier niet gaan (EPC3212).

        Reageer


        • #5
          Het zou mooi wezen dat je dit direct in het modem zou kunnen doen bridge of niet bij me zus die zit bij ziggo daar kan je zelf in het modem deze functie aanzetten of uit het zijn dezelfde modems dan zou er ook weinig problemen zijn bij zeelandnet kwa bridge via de pip.

          Reageer


          • #6
            IP Pass Through? Daar mee bekend?
            Als je de router wilt gebruiken, zou je dat zolang kunnen instellen: https://forum.zeelandnet.nl/internet...gen-router-553

            Reageer


            • #7
              Dat had ik al tijdelijk gedaan.

              Reageer


              • #8
                Er is inderdaad een probleem met het activeren van de Bridge Modus. Dit is zowel in de PiP als bij ons in de systemen. We werken wel aan een oplossing maar een datum kan ik hier helaas niet voor geven.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X