Hallo,
Ik ben klant bij jullie. Ik test regelmatig mijn internet snelheid om te kijken of het modem nog goed werkt. Echter kan ik jullie eigen speedtest: speedtest.zeelandnet.nl niet uitvoeren.
Als ik naar de site ga geeft hij een fout aan dat de pagina niet kan worden geladen. Dit is overigens op alle apparaten op ons netwerk. Net of de website bij ons geblokkeerd is. In de instellingen van het modem staat niets geblokkeerd.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik ben klant bij jullie. Ik test regelmatig mijn internet snelheid om te kijken of het modem nog goed werkt. Echter kan ik jullie eigen speedtest: speedtest.zeelandnet.nl niet uitvoeren.
Als ik naar de site ga geeft hij een fout aan dat de pagina niet kan worden geladen. Dit is overigens op alle apparaten op ons netwerk. Net of de website bij ons geblokkeerd is. In de instellingen van het modem staat niets geblokkeerd.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Reageer