Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Cisco EPC3940 / Chromecast

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Cisco EPC3940 / Chromecast

Dag,

Sinds kort hebben we een Chromecast aangeschaft, maar zitten we met het probleem dat de Chromecast niet wil verbinden met het wifi-netwerk. Ik heb ondertussen al met Google support gebeld en vrijwel alles geprobeerd om het apparaat te laten verbinden met het netwerk, maar tot nu toe nog steeds geen succes. Zij denken dat het aan mijn router instellingen ligt. Voor zover ik echter kan zien lijkt alles goed te staan. Hoe krijg ik mijn Chromecast verbonden met mijn wifi-netwerk?

Hallo nooo3a, welkom op het forum.

Vervelend dat het niet gelijk werkt. Dat terwijl het allemaal lekker plug&play zou moeten zijn. Heb je ook verbindingsproblemen met andere apparaten of enkel met de Chromecast?
    Is het netwerk vanuit de Chromecast app wel zichtbaar? Of gaat het fout bij het verbinden met het netwerk?

Wat ik zelf eens zou proberen is het epc3940 modem opnieuw opstarten om te zien of dit verschil maakt. Anders is het mogelijk deze eens terug te brengen naar fabrieksinstellingen indien er iets is gewijzigd, want standaard zou dit geen probleem moeten zijn. Mijn eigen ervaring met ChromeCast is dat het als een zonnetje gaat.

Reageer

Heb het met 2 laptops geprobeerd, en telkens hetzelfde probleem. Het netwerk is zichtbaar, maar zodra ik dan het wachtwoord heb ingevoerd en op verbinden druk is hij erg lang aan het proberen om te verbinden en het lukt vervolgens dan ook nooit: "kan niet verbinden met het geselecteerde netwerk". Het modem heb ik al meerdere keren opnieuw opgestart, mocht ook niet baten... (Chromecast ook al eens terug gezet op fabrieksinstellingen - werkte ook niet).

Reageer

Oorspronkelijk gepost door nooo3a
        Hoe krijg ik mijn Chromecast verbonden met mijn wifi-netwerk?
        Toevallig toch geen twee verschillende paswoorden voor het 2,4 Ghz en 5 Ghz netwerk, want dan weet de CC het ook niet meer.

Anders heb je hier misschien nog iets aan.

Reageer

Hoi nooo3a,

Is het inmiddels gelukt om de Chromecast te verbinden met het netwerk?
          Zo ja, wat was de oplossing? Als het antwoord nee is, kun je dan aangeven waar je momenteel tegen aan loopt?

Reageer

Er komt geen reactie meer van nooo3a. Ik denk dat hij/zij druk bezig is om via de chromecast TV te kijken
            Probleem lijkt mij dan ook opgelost en markeer het topic als beantwoord.
            A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X