Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Uitgaande e-mail blijft hangen in Postvak UIT

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Uitgaande e-mail blijft hangen in Postvak UIT

    Uitgaande mail gaat in postvak uit en wordt niet verzonden.
    Melding: er is een onbekende fout opgetreden met een foutcode!

  • #2
    Graag dan wel even melden welke foutcode je precies krijgt en welk programma je voor de mail gebruikt.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Graag dan wel even melden welke foutcode je precies krijgt en welk programma je voor de mail gebruikt.

      Reageer


      • #4
        foutcode:
        server windows live mail fout 0x8007007A

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door jokebokx
          Uitgaande mail gaat in postvak uit en wordt niet verzonden.
          Melding: er is een onbekende fout opgetreden met een foutcode!
          Hoi jokebokx,
          Allereerst welkom op het forum

          Vervelend! Voor ons is het belangrijk welke foutcode je krijgt...

          Wat je ook kan doen is op onze Klantenservice pagina, zoeken op het e-mailprogramma waar je mee werkt en dan ff de instellingen nalopen...

          Reageer


          • #6
            Welk besturingssysteem?
            Zie hiervoor: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...)#.V7rlO8vr270

            Loop je instellingen even na.

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Welk besturingssysteem?
                Zie hiervoor: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...)#.V7rlO8vr270

                Loop je instellingen even na.
                Bij mijn vriendin en anderen geven Windows 10 en WindowsLiveMail dezelfde foutmelding als bij Joke. Dit is al weken 't geval. Gebruiken allen Zeelandnet-account. Mails met bijlage(foto's) blijven hangen in de map uit., waarna bovenstaande foutmelding volgt. Alle instellingen heb ik gecontroleerd en zijn correct. Daarna kun je vaak ook een mail zonder bijlage niet versturen. Na een herstart lukt het soms wel. Kan OneDrive mede oorzaak zijn van deze problemen? Gisteravond eerst de map UIT leeggemaakt, daarna mails (met bijlage uit Afbeeldingen van 3 jaar terug) verzonden. Gaf nu geen probleem!

                Reageer


                • #9
                  Inderdaad, One Drive kan de oorzaak zijn,

                  Zie ook dit item: http://answers.microsoft.com/nl-nl/w...5-b1fb8d8a81bc

                  Hierin wordt oa omschreven hoe via paperclip ea te selecteren en te verzenden.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                    Welk besturingssysteem?
                    Zie hiervoor: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...)#.V7rlO8vr270

                    Loop je instellingen even na.
                    Via bovenstaande link en deze: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=182,E=0000062272848265472,K=2248,Sxi =4,case=guid({B1D2F46B-FCEC-4524-9B2F-340960163F2F}),TS=ZeelandnetNL_2016 zou het opgelost kunnen worden. Zou je kunnen aangeven of het zo is opgelost, jokebokx?

                    Reageer


                    • #11
                      Hartelijk dank voor de reacties op mijn vraag over de uitgaande post via Windows live mail.
                      Inmiddels gehoord dat het probleem niet alleen bij mij is.
                      Omdat het te ingewikkeld wordt, stop ik hierbij.
                      Gelukkig heb ik ook een tablet waarop ik geen problemen heb met e-mail.
                      Nogmaals bedankt!

                      Reageer


                      • #12
                        Je zou eventueel ook nog op de WebMail kunnen kijken op onze website. Dit zou, ongeacht de instellingen, altijd moeten werken.

                        Reageer


                        • #13
                          Dankje, ga ik zeker proberen!

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                            Inderdaad, One Drive kan de oorzaak zijn,

                            Zie ook dit item: http://answers.microsoft.com/nl-nl/w...5-b1fb8d8a81bc

                            Hierin wordt oa omschreven hoe via paperclip ea te selecteren en te verzenden.
                            Vanmiddag nogmaals enkele mails verstuurd met bijlages, maar dan buiten OneDrive om. Dus nu weer gewerkt met bijlage invoegen en de paperclips: werkte goed! Oude procedure van: foto's selecteren en verzenden naar emailadres werkt dus niet meer. Wel vreemd dat sommige mails die bleven "hangen" in de UIT map, een andere dag toch nog werden verzonden. Toeval??

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X