Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Flipboard

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Flipboard

    Het leek me interessant om Flipboard te installeren op mijn GSM. Dat is prima gelukt, maar alles staat in de Engelse taal. Hoe kan ik dit omschakelen naar de Nederlands?
    Alvast bedankt voor een antwoord.
    Groet,
    Britais

  • #2
    De nederlandse flipboard installeren.

    Reageer


    • #3
      Ach ja! Stom van me! Deze gooi ik er wel uit.
      Bedankt,
      Groet,
      Ab

      Reageer


      • #4
        Ja dat weggooien leek zo gemakkelijk, maar als ik de Nederlandse Flipboard installeer staat er automatisch de Engelse versie op. Op hun verzoek de E-mail mijn E-mailadres te bevestigen, heb ik geprobeerd dit uit te leggen waarom ik dit niet doe. Maar krijg dan de bekende Delevery. Dus was ik het, op z 'n Zeeuws gezeid, even beu!!
        Ik zie wel. Er zijn zoveel goede nieuwssites! Maar dit leek me wel leuk op mijn 76e.
        Groet,
        Britais

        Reageer


        • #5
          Hallo Britais,

          heb even Flipboard op m'n telefoon gezet om te kijken. Als je rechtsonderin op het icoontje van het poppetje klikt, kom je bij instellingen. Dan kan je rechtsboven op het tandwieltje klikken. Hier kan je de optie 'Internationale editie van je gids' kiezen. Hiermee heb je de mogelijkheid dat 'ie het nieuws toespits om Nederlandse berichtgeving.

          Is dit wat je bedoelde, Britais?

          Als het puur om de taal van de app zelf gaat, dan lijkt 'ie dat te bepalen aan de hand van het account dat aangemaakt wordt.

          Hoop dat het lukt, want Flipboard is best een leuke app!

          Reageer


          • #6
            Bedankt voor je reactie Tim,
            Ik heb geprobeerd wat je hebt aangegeven op mijn Samsung S4 kan natuurlijk iets afwijkend zijn van nieuwe versies.
            Via de apps en Flipboard op mijn mobiel, blijf ik steeds een Engelse versie houden.De oude weggooien en opnieuw een app installeren bied geen soelaas want ik krijg weer de Engelse versie, Ik heb dit ook uitgeprobeerd op mijn PC. met hetzelfde resultaat. Inderdaad heb ik rechtsboven geklikt en daarna op het tandwieltje en de Nederlandse versie geactiveerd, maar het geeft geen positieve inbreng, want die Engelse versie blijft bovenmachtig.
            Bedankt voor al je inspanningen, maar ik houd het dan maar bij NOS + Nu.nl + Zeelandnet en nog een paar.
            Concreet is dus dat ikFlipboard heb verwijderd en als ik de Nederlandse versie daarna installeer blijkt die weer in het Engels te zijn.
            Groet,
            Britais

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X