Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ZeelandNet belt niet terug nav huidig abonnement

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • ZeelandNet belt niet terug nav huidig abonnement

    2 weken terug door zeelandnet.gebeld over huidig abonement
    ik te druk en hebben beloofd terug te bellen dus niet.!!!
    nu nog steeds niet?

    is dit normaal???

    bijkomende vraag? mn huigige abonement wordt duurder geen probleem maar ? blijven de mb s endergelijke wel het zelfde of
    wordt dit een ander abonement ??? wat niet hoort ?
    waarom dus een ander abonement aanbieden???door zeelandnet wat minder kost en minder mb s
    ik niet snap niet

  • #2
    Ik heb helaas geen zicht op het outboundteam, maar als ze beloven om terug te bellen wat daarna niet gebeurt is natuurlijk een slechte zaak. Excuses daarvoor!

    Omdat de oude abonnementen duurder worden is het aan te raden om over te stappen naar een TV & Internet of Alles-in-1 abonnement (zonder of met telefonie). Van de oude abonnementen wijzigt wel de prijs, maar de snelheden en dergelijke gaan niet omhoog. Bij de TV & Internet of Alles-in-1 abonnementen zal je wel een hogere snelheid krijgen. Afhankelijk van het abonnemet dat je kiest krijg je ook een grotere e-mailbox en kan je live TV kijken via de DELTA app. Tarieven van deze abonnementen gaan niet omhoog bij de komende wijziging.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      dat jij daar niet aan kan doen snap ik heel goed
      ik heb naar mn huidig abo gekeken en dat wort iets duurder
      zoals de meeste van s willen we goed koper ?ok, stel ik neem een goedkoper abo,scheelt dacht ik 2 of 3 euro
      maar van 5 mb naar 2 mb dat scheelt mij weer te veel snap je?
      wil ik naar de zelfde mb kost het mij weer meer dan ga ik weer 2a3 euro naar boven
      waarom dan veranderen?
      heb ook bericht gehad 4 week terug waar dit dus allemaal niet !in staat
      gr

      Reageer


      • #4
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Kijk goed uit voor je je abo over-sluit voor je het weet heb je een tweejarig contract aan je broek !!
          Bewaar je mails en vraag naar voorwaarden als men je iets "cadeau" doet

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Aerts
            Kijk goed uit voor je je abo over-sluit voor je het weet heb je een tweejarig contract aan je broek !!
            Bewaar je mails en vraag naar voorwaarden als men je iets "cadeau" doet
            Wat maakt dat nou uit als je toch van plan bij zeelandnet te blijven dan maakt dat 2 jarig contract geen bal uit zo zie ik het, momenteel kan je nergens anders ja via adsl 2 maar dan heb je ook de snelheid niet ik ben een tevreden klant

            P.S Dat cadeau krijg je wel hoor...

            Reageer


            • #7
              Beste rd1osb
              Met het geen mij is overkomen lijkt mij een waarschuwing op zijn plaats, misschien dat u het lekker vind om zo'n abonnement in de maag gesplitst te krijgen, mij maakt het furieus.


              PS; Het cadeau kunnen ze na dit 2 maanden wachten ook houden, (zou weer eens in de post zitten, zelfs postduiven zijn sneller en het zou een e-voucher zijn...???)

              Bij de eerst beste gelegenheid zeg ik op, het liefst vandaag nog.
              een ontevreden klant heeft net zoveel recht om te reageren als u ook al vind u dat "het geen bal uitmaakt"

              Reageer


              • #8
                Aerts, je hebt toch altijd wettelijk bedenktijd?
                Binnen deze periode kan je je abonnement ongedaan maken.

                Reageer


                • #9
                  dat bedoel ik ook
                  ik ga er van uit? dat zeelandnet. geen bijbedoeling hebben zeker niet als het om deze dingen gaat
                  je moet zelf ook wel een en ander controleren bij abo s
                  als zeelandnet dit wel zou doen waren ze in notime alle klanten kwijt
                  er kan natuurlijk altijd wel eens wat gebeuren maar zo ver ik weet en hoor wordt dit ook weer opgelost

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                    Aerts, je hebt toch altijd wettelijk bedenktijd?
                    Binnen deze periode kan je je abonnement ongedaan maken.
                    Tot vorige week donderdag stond in mijn pip een eenjarig contract.
                    Op mijn (zoveelste) vraag waar die bon bleef krijg ik een antwoord waarin plots melding gemaakt wordt van een tweejarig contract, dit was mij niet verteld toen ik belde waarom mijn verandering van het abo via de pip niet was doorgevoerd (ruim 2 maanden terug) Zeelandnet zegt dus gewoon dat de wettelijke termijn is verlopen en dit is hetgeen wat mij zo verschrikkelijk boos maakt
                    Op deze manier een tweejarig contract door de strot gewrongen te krijgen is niet correct.

                    Dit is overigens het laatste wat ik hier op dit medium erover kwijt wil.
                    De bedoeling was niet meer of minder dan een vriendelijke waarschuwing te geven aan al degene die een all-in abo willen (over) sluiten.
                    Kijk goed uit en vraag naar de voorwaarden

                    Reageer


                    • #11
                      Misschien wil een Moderator ea nog eens nakijken voor je.
                      Je moet immers krijgen wat je hebt besteld.

                      Reageer


                      • #12
                        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                        Reageer


                        • #13
                          kijk zo hoort dat

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X