Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

virus

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • virus

    de laatste weken heb ik diverse malen een probleem met internet volgens zeelandnet is het een virus en mijn pc,s en iphones gaan dan in Qarentaine en moet ik steeds opbellen om opnieuw te verbinden.
    mijn vraag ik scan mijn pc,s en iphones regelmatig maar had tot op enkele weken geen problemen. zoals ik heb gecontroleer is het meestal vrijdag avond /zaterdagmorgen ik heb alles nagezien maar ik kom er nu ook niet verder mee momenteel is alles weer in orde
    ik controleer met advance system care en AVG en CC cleaner.
    op iphones met 360securitie we draaien wel eens spelletjes op de iphones maar dat zijn dan apps die we downloaden via offc kanalen wat kan ik nog meer doen
    ik heb een vaste verbinding voor pc en via router voor mijn iphones (oude modem zonder wifi dus moest ik een losse Router ASUS RT-N!3U 300Mbps zelf maar kopen omdat zeelandnet mij geen nieuwe leverde)

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door jackvdriel
    de laatste weken heb ik diverse malen een probleem met internet volgens zeelandnet is het een virus en mijn pc,s en iphones gaan dan in Qarentaine en moet ik steeds opbellen om opnieuw te verbinden.
    mijn vraag ik scan mijn pc,s en iphones regelmatig maar had tot op enkele weken geen problemen. zoals ik heb gecontroleer is het meestal vrijdag avond /zaterdagmorgen ik heb alles nagezien maar ik kom er nu ook niet verder mee momenteel is alles weer in orde
    ik controleer met advance system care en AVG en CC cleaner.
    op iphones met 360securitie we draaien wel eens spelletjes op de iphones maar dat zijn dan apps die we downloaden via offc kanalen wat kan ik nog meer doen
    ik heb een vaste verbinding voor pc en via router voor mijn iphones (oude modem zonder wifi dus moest ik een losse Router ASUS RT-N!3U 300Mbps zelf maar kopen omdat zeelandnet mij geen nieuwe leverde)
    Voor het scannen van virussen zou ik geen van bovenstaande programma's gebruiken. AVG is niet de beste scanner, CC Cleaner is volgens mij alleen een bestandsopschoner en dito Avanced System Care. Alhoewel de laatste (tegenwoordig) ook virusbescherming biedt is deze nog in de startfase en biedt (te) weinig bescherming. Virussen het beste scannen met KasperSky, BitDefender of de gratis Avira.

    Reageer


    • #3
      http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

      Reageer


      • #4
        Scan eventueel ook met Malwarebytes. Deze kan je een aantal dagen gratis gebruiken. Scan ook in veilige modus.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Hallo jackvdriel,

          Is het probleem inmiddels opgelost? Zoja, wil je dan op het beste antwoord klikken

          Reageer


          • #6
            En gooi 360 Security van die iPhones af. Qihoo is helaas een bedrijf dat geld wil verdienen aan advertenties (hebben onlangs Opera gekocht voor dat doel) en het nut van een virusscanner op een iPhone is twijfelachtig.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X