Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kapotte adapter en/of modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Kapotte adapter en/of modem

Ik zit hier met een kapotte adapter of modem EPC 3212. Kunnen Julie me helpen ?

bij andere vragen hierover, wordt er altijd Media Markt gezegd.
    dus doe ik dat ook maar: Media Markt.

Reageer

Gewoon naar mediamarkt ? Met medeneming van adapt., modem en nog meer ??

Reageer

klantgegevens van Delta en Zeelandnet, lijkt me niet onverstandig.

Reageer

Hoi hillebregt,

Ik wil je ook wel een nieuwe, originele adapter laten toezenden, maar die komt dan na het weekend pas binnen

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Sheena
            Hoi hillebregt,

Ik wil je ook wel een nieuwe, originele adapter laten toezenden, maar die komt dan na het weekend pas binnen
            Dat wordt lastig omdat mijn vrouw en ik erg afhankelijk zijn van internet qua communicatie, omdat we beiden doof zijn. Dat wordt dus een trip naar M'burg.
            Maar is de adapter altijd de boosdoener en nooit de modem himself? . Sta ik thuis met een nieuwe adapter, heb ik nog niks, lekker

Reageer

Oorspronkelijk gepost door hillebregt
              Dat wordt lastig omdat mijn vrouw en ik erg afhankelijk zijn van internet qua communicatie, omdat we beiden doof zijn. Dat wordt dus een trip naar M'burg.
              Maar is de adapter altijd de boosdoener en nooit de modem himself? . Sta ik thuis met een nieuwe adapter, heb ik nog niks, lekker
              Daarom kun je het best je modem ook meenemen, kun je gelijk kijken of het inderdaad de adapter is of toch het modem

Reageer

Reageer

Reageer

als je een andere adaptor van bijv. een kruimeldief in huis hebt kun je ook controleren of het werkelijk je modem is of de adaptor voor de rest wou ik even kwijt dat de zeelandnet service 0,0 is in het weekend en op feestdagen.

Reageer

@bluppy,

Daar gaat het in dit topic niet om, ik wil je dan ook verzoeken om het on topic te houden. Ik begrijp dat het lastig is dat ZeelandNet niet 24/7 bereikbaar is, maar then again, dat is de belastingdienst ook niet.

Reageer

Reageer

dus de volgende keer roepen we in koor: ............

Reageer

Ik vraag me af of de Mediamarkt dit op eigen houtje doet of dat daarover afspraken met Delta zijn gemaakt. Zou handig zijn als dit bijv. ook bij BCC kon, dat is voor heel veel klanten een stuk minder ver rijden

Reageer

up!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...