Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

lampjes op modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• lampjes op modem

wat betekenen de lampjes op mijn modem?
    Als ik bij de modem kijk dan knippert er vaak een oranje lampje (5e van rechts).
    Van rechts af: 4 groen (branden) 1 oranje (knippert) 1 groen (brandt).

Welkom op het forum, Eric221.
    Zie de handleidingen van de EPC3925 en EPC3940 modems.

Een oranje lampje betekent vaak dat je een apparaat met een 100 Mbps verbinding hebt aangesloten, in plaats van met een 1 Gbit-verbinding.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
      Een oranje lampje betekent vaak dat je een apparaat met een 100 Mbps verbinding hebt aangesloten, in plaats van met een 1 Gbit-verbinding.
      En het knipperen betekent dat er een actieve verbinding aan de gang is, je kunt zeggen dat het knipperen de communicatie tussen het modem en het achterliggende apparaat(of bij DS en US het kabelnetwerk) aanduidt

Reageer

Bedankt voor jullie snelle reacties.
        Ik ben direct teruggegaan naar de winkel.
        Router teruggegeven.
        En een 1 GB router gekocht.
        Oranje lampje knippert niet meer en knippert nu groen.
        Dus nog even alles afwachten.....

Reageer

Als dit je router was... dan raad ik je aan om je modem in 'bridge mode' te zetten in de PiP en daarna modem en router opnieuw te starten.

Reageer

Inmiddels 1 maand de snellere router in gebruik, en nooit meer probleem gehad, bedankt voor het nette antwoord

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Eric221
              Inmiddels 1 maand de snellere router in gebruik, en nooit meer probleem gehad, bedankt voor het nette antwoord
              Bedankt voor het compliment, het is ons (moderators) werk maar waar we kunnen helpen we graag! Veel internetplezier

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X