Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheid bij Super abonnement haal ik niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Snelheid bij Super abonnement haal ik niet

    Sinds een maand heb ik heb super alles in 1 abonnement waarbij een snelheid van 400 mb hoort. Ik vraag me af of dit wel om is gezet. Ik heb in de maand voor m'n abonnement omhoog ging geregeld een speedtest gedaan en in de afgelopen maand ook, en daar zit gewoon geen verschil in. Via wifi, met een nieuwe laptop, zittend naast het modem haal ik +/- 45 mb en bedraad haal ik 100. Dat was ook zo bij het premium abonnement wat ik hiervoor had. Kan hier naar gekeken worden aub, misschien moet er nog een knopje omgezet worden?

  • #2

    Reageer


    • #3
      wat is het merk en exacte type van die nieuwe laptop ??
      wellicht kan de ethernet-aansluiting van die laptop niet sneller dan 100 Mb/s

      Reageer


      • #4
        Ik weet niet helemaal zeker of ik de netwerkkaart heb gevonden maar het is denk ik
        Realtek PCIe GBE Family Controller en Intel(R) Dual Band Wireless-AC 3165 voor draadloos.
        Qua kabel, ik heb geen idee welke de 1 gb kabel is of hoe ik dat kan zien. Maar 9 van de 10 keer werk ik draadloos. Zou ik daar ook niet een verhoogde snelheid mogen verwachten?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl
          wat is het merk en exacte type van die nieuwe laptop ??
          wellicht kan de ethernet-aansluiting van die laptop niet sneller dan 100 Mb/s
          TOSHIBA Satellite Pro C70-C-1FR 17,3/i5-6200U/8GB/1TB/930M/DVD/W10

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door twaddle
              TOSHIBA Satellite Pro C70-C-1FR 17,3/i5-6200U/8GB/1TB/930M/DVD/W10
              hierin zit een netwerk-kaart die bedraad 1 Gb/s aan kan.
              dus daar zit het niet in, maar dat had Linda ook al begrepen

              Reageer


              • #8
                3925 modem, dus we sturen even een 3940 op Deze is wel geschikt voor het nieuwe abonnement.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door twaddle
                  Qua kabel, ik heb geen idee welke de 1 gb kabel is of hoe ik dat kan zien. Maar 9 van de 10 keer werk ik draadloos. Zou ik daar ook niet een verhoogde snelheid mogen verwachten?
                  de kabel die bij het nieuwe modem zit, kun je gebruiken om de snelheid te testen.
                  de snelheid die je draadloos kan halen is sterk afhankelijk van de omstandigheden.

                  Reageer


                  • #10
                    Linda, Fred bedankt voor de hulp

                    Reageer


                    • #11
                      Graag gedaan! Wil je het beste antwoord nog even kiezen?

                      Reageer


                      • #12
                        Nieuw modem ontvangen en geinstalleerd en wat een enorm verschil. Net speedtest gedaan en bedraad haal ik nu 321mb en via wifi 106 mb. Bedankt voor de hulp, ben uiterst tevreden

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X