Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Omzetting naar Alles-in1

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Omzetting naar Alles-in1

    vandaag is mijn pakket omgezet naar alles in 1 waaneer krijg ik dan de 2 maanden filmpakket kado en wifi modem

  • #2
    Ook mijn abonnement is vandaag overgezet en zou net als Bandy dit eveneens graag willen weten.
    Ik krijg wel netjes een mail over de overzetting maar over het cadeau wordt niet gerept.
    Ook op mijn eerdere vraag per mail om gewoon ABN te schrijven wordt niet gereageerd. Zie de onderstaande regel.
    programma’s vanaf het begin en kijk met Programma Gemist programma’s tot wel 7 dagen terug.

    Dit ligt niet aan mijn instellingen want dit gebeurt alleen als je contact met Zeelandnet wil hebben.

    Reageer


    • #3
      Hoi Bandy,

      Je Filmpakket heb ik zojuist toegevoegd. Deze zal zo zichtbaar zijn. Je modem is toereikend voor je abonnement, dus daarom heb je nog geen nieuwe ontvangen. Wel zie ik dat je router verouderd is en niet de juiste snelheid kan verwerken. Daarom zal ik alsnog zorgen dat er een nieuw modem opgestuurd wordt.

      Tip: koppel je smartcards
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door jcmontagne
        Ook mijn abonnement is vandaag overgezet en zou net als Bandy dit eveneens graag willen weten.
        Ik krijg wel netjes een mail over de overzetting maar over het cadeau wordt niet gerept.
        Ook op mijn eerdere vraag per mail om gewoon ABN te schrijven wordt niet gereageerd. Zie de onderstaande regel.
        programma’s vanaf het begin en kijk met Programma Gemist programma’s tot wel 7 dagen terug.

        Dit ligt niet aan mijn instellingen want dit gebeurt alleen als je contact met Zeelandnet wil hebben.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          ik heb vandaag ook een e-mail ontvangen dat mijn abonnement is omgezet naar alles-in-1 Premium.
          Alleen kan ik nog geen sportpakket ontvangen, wat ik als cadeau zou krijgen voor 4 maanden.
          Wanneer wordt dit toegevoegd ?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door ceko
            ik heb vandaag ook een e-mail ontvangen dat mijn abonnement is omgezet naar alles-in-1 Premium.
            Alleen kan ik nog geen sportpakket ontvangen, wat ik als cadeau zou krijgen voor 4 maanden.
            Wanneer wordt dit toegevoegd ?
            Hoi ceko

            Welkom op het forum.

            Je pakket is toegevoegd. Deze zal zo zichtbaar moeten zijn.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
              Oorspronkelijk gepost door ceko
              ik heb vandaag ook een e-mail ontvangen dat mijn abonnement is omgezet naar alles-in-1 Premium.
              Alleen kan ik nog geen sportpakket ontvangen, wat ik als cadeau zou krijgen voor 4 maanden.
              Wanneer wordt dit toegevoegd ?
              Hoi ceko

              Welkom op het forum.

              Je pakket is toegevoegd. Deze zal zo zichtbaar moeten zijn.
              Werkt! bedankt voor de snelle service!

              Reageer


              • #8
                Ook ik heb vandaag een melding (via mail) gehad dat de omzetting naar tv en internet premium gerealiseerd was.
                Tot dusver is er geen wijziging in de down-en uploadsnelheid en ook kan ik nog steeds geen gebruik maken van kijken vanaf het begin en opnemen.
                In mijn PIP staat dat mijn pakket "TV & Internet Premium 1 jaar " is.

                Wanneer kan ik de omzetting verwachten?

                Groet,

                Fred

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door fred61
                  Ook ik heb vandaag een melding (via mail) gehad dat de omzetting naar tv en internet premium gerealiseerd was.
                  Tot dusver is er geen wijziging in de down-en uploadsnelheid en ook kan ik nog steeds geen gebruik maken van kijken vanaf het begin en opnemen.
                  In mijn PIP staat dat mijn pakket "TV & Internet Premium 1 jaar " is.

                  Wanneer kan ik de omzetting verwachten?

                  Groet,

                  Fred
                  Je abonnement is omgezet, dus je zou nu een hogere snelheid moeten kunnen halen. Voor begin gemist en opnemen heb ik een melding doorgezet.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Dank je Matthijs!

                    Verschillende tests gedaan, maar de downloadsnelheid blijft bij ca. 100 Mbps hangen, de upload bij ca 10 Mbps.
                    Modem is een cisco epc 3940, bekabeld met cat 6 kabel.
                    De snelheid is identiek aan de snelheid van de afgelopen maanden...

                    Moet ik het modem misschien resetten, of kan het hieraan niet liggen?

                    Groet,

                    Fred

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door fred61
                      Dank je Matthijs!

                      Verschillende tests gedaan, maar de downloadsnelheid blijft bij ca. 100 Mbps hangen, de upload bij ca 10 Mbps.
                      Modem is een cisco epc 3940, bekabeld met cat 6 kabel.
                      De snelheid is identiek aan de snelheid van de afgelopen maanden...

                      Moet ik het modem misschien resetten, of kan het hieraan niet liggen?

                      Groet,

                      Fred
                      Modem opnieuw opgeleverd. Wil je nogmaals een speedtest doen?
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #12
                        dank je voor het snelle oplossen wat betreft de smartcard ik heb er maar 1 die andere zouden ze verwijderen maar is nog niet gebeurd. Wacht nu effe de post af voor het modem

                        Reageer


                        • #13
                          Dank je Matthijs!

                          Perfect! ! 152 Mbps down en 16 up;-)

                          Nu nog wachten op de tv-wijziging...

                          Nogmaals dank!

                          Groet,

                          Fred

                          Reageer


                          • #14
                            Ook hier nog geen filmpakket. Snelheid internet en nieuw modem is wel al geregeld en werkt top.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Florus
                              Ook hier nog geen filmpakket. Snelheid internet en nieuw modem is wel al geregeld en werkt top.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X