Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waar is alle mail van Windows Live Mail op nieuwe laptop?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Waar is alle mail van Windows Live Mail op nieuwe laptop?

    Oude laptop met Windows 7 hield er vrij plotseling mee op. Nieuwe laptop met Windows 10 gekocht en voor mijn zeelandnet mail account Windows Live Mail geinstalleerd. Het email account moest volgens medewerker van Klantenservice opnieuw worden aangemaakt omdat ik niet verder kwam met mijn wachtwoord. Omdat er op de site van zeelandnet een fout zat bij het aanmaken zeelandnet mail adres via Windows 10 op advies van medewerker gekozen voor Windows 8. So far so good. Maar nu zie ik alleen de mail die vandaag is binnen gekomen. Alle andere mail in Postvak In, Postvak Uit en aangemaakte extra mappen zijn verdwenen. Hoe krijg ik die mailberichten allemaal terug?

    Bij voorbaat dank,
    Roel

  • #2
    kun je via webmail helemaal niet meer inloggen op het oude email-account ??
    want daar staan ze ongetwijfeld nog.
    ook zullen ze wel op de harde schijf van de oude laptop staan.
    is daar helemaal niets meer mee te beginnen ??

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      kun je via webmail helemaal niet meer inloggen op het oude email-account ??
      want daar staan ze ongetwijfeld nog.
      ook zullen ze wel op de harde schijf van de oude laptop staan.
      is daar helemaal niets meer mee te beginnen ??
      Bedankt voor je reactie Fred.
      In de webmail staan ze ook niet.
      En k zou echt niet weten hoe ik nog toegang krijg tot mijn oude kapotte laptop.
      Het beeld ging ineens op zwart, en ik kan die niet meer opstarten...

      Reageer


      • #4
        wellicht kun je iemand vinden, die de harde schijf uit je oude laptop kan halen en er dan het nodig kan afhalen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl
          wellicht kun je iemand vinden, die de harde schijf uit je oude laptop kan halen en er dan het nodig kan afhalen.
          Als ik iemand had geweten dan was ik wel al naar hem toe gegaan. Met andere woorden: ik weet / ken niemand die dat kan en wil. De nieuwe laptop heb ik online gekocht, dus ik kan ook moeilijk naar een winkel stappen met dit verzoek. Die zijn enkel geinteresseerd in verkopen, en dat begrijp ik.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Roel en Veronique
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
            wellicht kun je iemand vinden, die de harde schijf uit je oude laptop kan halen en er dan het nodig kan afhalen.
            Als ik iemand had geweten dan was ik wel al naar hem toe gegaan. Met andere woorden: ik weet / ken niemand die dat kan en wil. De nieuwe laptop heb ik online gekocht, dus ik kan ook moeilijk naar een winkel stappen met dit verzoek. Die zijn enkel geinteresseerd in verkopen, en dat begrijp ik.

            Er zijn ook zogenoemde pc dokters die hulp kunnen bieden. Dit zijn mensen die hulp bieden bij computer problemen. Ook in de winkel willen ze vaak gewoon hulp bieden. Dit is dan alleen niet gratis.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Roel en Veronique
              Als ik iemand had geweten dan was ik wel al naar hem toe gegaan. Met andere woorden: ik weet / ken niemand die dat kan en wil.
              als je hier aangeeft in welke plaats je woont, kan er wellicht hier iemand op reageren.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                Oorspronkelijk gepost door Roel en Veronique
                Als ik iemand had geweten dan was ik wel al naar hem toe gegaan. Met andere woorden: ik weet / ken niemand die dat kan en wil.
                als je hier aangeeft in welke plaats je woont, kan er wellicht hier iemand op reageren.
                Bedankt voor de antwoorden. Wij wonen in Westdorpe

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Roel en Veronique
                  Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                  Oorspronkelijk gepost door Roel en Veronique
                  Als ik iemand had geweten dan was ik wel al naar hem toe gegaan. Met andere woorden: ik weet / ken niemand die dat kan en wil.
                  als je hier aangeeft in welke plaats je woont, kan er wellicht hier iemand op reageren.
                  Bedankt voor de antwoorden. Wij wonen in Westdorpe
                  Als die emails belangrijk zijn, bel eens 1 paar bedrijven af in Axel, zitten verschillende IT zaken. Je zal moeten betalen, maar dat is normaal. je heb dan de garantie dat het goed gebeurd.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X