Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

De downloadlimiet is 500 GB maar ik krijg maar 50 GB?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • De downloadlimiet is 500 GB maar ik krijg maar 50 GB?

    Ik heb een alles in 1 premium pakket waarin zeelandnet adverteert met 500GB dataverkeer in nieuwsgroepen. Toch wordt na 50GB aangegeven dat ik de datalimiet heb berijkt, (502 Access denied, connection limit reached).
    Waarom? En waarom kan de telelfonische helpdesk hierin niet helpen, waar is een helpdesk dan voor?

  • #2
    Epoliet,

    Welkom op het forum, klinkt inderdaad vreemd, ik zie dat je vanaf maart al iedere maand zonder problemen over de 50 GB gaat dus aan een foutieve datalimiet kan het niet liggen.
    Op dit moment zit je nog niet aan 50 GB dus vreemd dat je deze melding krijgt.
    Connection limit reached klinkt mij trouwens meer in de oren alsof je newsclient teveel threads tegelijkertijd open heeft staan, zij het zichtbaar of niet.
    Heb je hier continu last van of speelde dit maar op een enkel moment?

    Reageer


    • #3
      het lijkt er op dat het inderdaad iets anders was. Nu werkt alles weer naar behoren. Het blijft echter vreemd dat op mijn PIP staat :
      Nieuwsserver Uw limiet van 50000 MB is wel overschreden.
      Toch blijft het gewoon werken omdat de limiet natuurlijk 500GB moet zijn.

      Reageer


      • #4
        Epoliet,

        Mooi zo, wat die limiet op de pip betreft: klopt die moeten we nog aanpassen, heeft verder geen invloed op je verbinding het is puur een platte teller zonder verdere functie.

        Reageer


        • #5
          Ik keek net even op mijn PIP.
          De datalimiet staat nog steeds op 50000 Mb.

          Reageer


          • #6
            ja, Jan, heeft blijkbaar geen prioriteit.

            Reageer


            • #7
              Hi jan en Ptrol,

              Ik heb het doorgegeven aan Marco. Wellicht krijg je antwoord van hem en anders plaats ik de terugkoppeling.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X