Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

IP camera instellingen voor het versturen van e-mail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Nee.

Kun je eens een screenshot van de hele pagina met e-mail instellingen sturen?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
      Nee.

Kun je eens een screenshot van de hele pagina met e-mail instellingen sturen?

Reageer

het lijkt me dat poort 25 niet goed is.
        ik gebruik zelf poort 587, dat is wel in combinatie met SSL

Reageer

587 lukt ook niet

Reageer

Je moet daarvoor tegenwoordig een instelling in je Gmail account aanpassen.

Reageer

maar waarom gebruik je geen smtp van Zeelandnet ??

Reageer

En als je de security protocol op SSL zet icm 587?

Als dit niet lukt kun je inderdaad wat fred44nl zegt het best de smtp server van ZeelandNet gebruiken. Servernaam is dan mail.zeelandnet.nl, beveiliging SSL, poortnummer 465.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Sheena
                  En als je de security protocol op SSL zet icm 587?

Als dit niet lukt kun je inderdaad wat fred44nl zegt het best de smtp server van ZeelandNet gebruiken. Servernaam is dan mail.zeelandnet.nl, beveiliging SSL, poortnummer 465.
                  Zoals ik hierboven aangeef moet je eerst in je Gmail account instellen dat je 'onveilige toegang' wilt activeren voordat dat werkt. Het is makkelijker om de server van ZeelandNet te gebruiken

Reageer

De opgestuurde camera is vervangen voor een nieuwe alles ingesteld en op alle voorgestelde manieren getest, maar voor de emails helaas geen resultaat. de camera's zijn van buiten af goed te benaderen en geven perfect beeld. kan ddns (zie bijlage) er mee te maken hebben dat de mails er niet door komen? Bij de ene camera geeft hij netwerk error en bij de andere geen errors. Ik blijf het vreemd vinden dat bij de vorige modem alles perfect werkte.
                    Ik hoop dat er nog iemand een idee heeft want ik weet het niet meer.

Reageer

Nog een vraagje als ik de cameras instel kan ik alleen maar kiezen tussen TLS en Starttls of non waar stel ik ssl dan in? Volgens de fabrikant ondersteund hij SSL wel.

Reageer

Als je maar drie keuze mogelijkheden op je ip-camera hebt.

Dan zou ik kiezen voor deze combinaties:

ZeelandNet - 465 - TLS
                        Gmail - 587 - STARTTLS
                        Gmail - 465 - TLS

Voor Gmail geldt dan wel (tevens) dit
                        en dit verhaal (aanwijzingen) van Goeroe.

Mocht het dan onverhoopt nog niet lukken, dan zou ik de tip
                        van Matthijs nog maar eens goed in overweging nemen.

Reageer

P.S.

Omdat je bovenstaand ook aangeeft tevens DDNS fout meldingen te hebben,
                          bestaat er nog een kleine kans dat deze misschien onjuist zijn.
                          (wie weet staan die van de oude router er nog in ?)

Je zou dit dus eventueel ook nog kunnen controleren op elke ip-camera.

De standaard waardes (fabrieksinstelling epc 3940) hiervan zouden moeten zijn:

Gateway - 192.168.11.1
                          DNS - 192.168.11.1

Reageer

Hallo Miepertje,

Heb je het probleem inmiddels opgelost?
                            Wil je dan op het beste antwoord klikken of aangeven wat je hebt gedaan om het probleem op te lossen?

Reageer

Aangezien er geen reactie meer komt doe ik de aanname dat het probleem is verholpen.
                              A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Miepertje
                                Ik heb al een aantal jaren een aantal ip cameras hangen, deze werkte uitstekend. goed beeld en bij beweging netjes een verstuurde mail. Nu is mijn modem vernieuwd naar de epc 3940 en nu heb ik alleen maar beeld, bestaat de mogelijkheid dat het modem de mails tegenhoud? Ik heb het al geprobeerd met een gmail adres en met mail.zeelandnet.nl. De cameras verstuurd de mails maar komen nergen aan. geven ook geen error.
                                ik was even afwezig, en het probleem is niet verholpen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X