In de brief met de informatie over de prijsverhoging stond bij mij dat ik per 1/9 (de dag dat prijsverhoging toegepast wordt) mijn abonnement op kan zeggen als ik het niet eens ben met de prijsverhoging. Ik neem aan dat dat bij iedere Zeelandnet-abonnee zo is. Ik ben serieus aan het overwegen om over te stappen, al is de kans dat ik bij Zeelandnet blijf gezien de toegankelijke service en grote klantvriendelijkheid ook aanwezig. Ik wil graag aangeven dat wij in Zeeland niet afhankelijk zijn van Delta of Zeelandnet. Er zijn bergen alternatieven wat gas, water en licht betreft en uiteraard ook op het gebied van TV, internet en bellen. Ik snap de redenatie van Delta wel wat betreft de verbeterde dienstverlening (al is de prijsverhoging erg fors) maar wij als consument zijn zeker niet afhankelijk, laat staan verplicht klant bij Delta en Zeelandnet te blijven. Ik adviseer u op internet eens te zoeken naar prijsvergelijkers van energie en TV/Bellen/Internet providers. Ik begrijp uiteraard dat het voor sommige oudere mensen lastig is om door de bomen het bos te zien en ik hoop dat deze mensen iemand hebben in hun omgeving die hen kan helpen om over te stappen, mochten zij in geldnood komen door een te duur abonnement, bij welke provider of leverancier dan ook. Ik benadruk nogmaals de klantvriendelijkheid van Delta en Zeelandnet. Ik heb ervaringen met enkele andere providers zie veel minder positief zijn.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Tariefswijziging 1 september 2016
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door I3asIn de brief met de informatie over de prijsverhoging stond bij mij dat ik per 1/9 (de dag dat prijsverhoging toegepast wordt) mijn abonnement op kan zeggen als ik het niet eens ben met prijsverhoging. Ik neem aan dat dat bij iedere Zeelandnet-abonnee zo is.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jorben00Uiteindelijk is een prijsstijging van Bin 15% toch absurd en onwenselijk. Als alternatief wordt je gedwongen om een pakket af te nemen (nog steeds 13% duurder) en jezelf voor minimaal 1 jaar vast te leggen...niet echt een voordelig alternatief. Huidige internetsnelheid is ruim voldoende.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer