Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vervelende beller

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Hi ad hardenberg,

Het blijft een vervelend probleem!
    Ik heb een aantal nummers via google opgezocht. Ze staan inderdaad bekend als telefoonnummers die je beter niet kunt opnemen.
    Helaas kunnen we er weinig aan doen. De beste tips is niet opnemen maar daarmee blokkeer je natuurlijk niet je nummer uit de bestanden van deze mensen.
    Ik ben benieuwd of de Callblokker helpt, wil je het laten weten?

Reageer

Reageer

Kijk, zo kunnen mensen de ervaring die jij hebt meenemen in hun eigen beslissing. Erg handig, bedankt daarvoor!
        Ik hoop dat het apparaat zijn geld waard is en dat je wat meer rust in huis krijgt

Reageer

Even vergeten, ik heb dus de CPR Call Blocker V5000

Reageer

Ik vind het wel een mooi apparaat met zo'n grote rode knop er op.
            Wil je laten weten of het werkt? Ben erg benieuwd.

Reageer

Wat een geinig ding zeg!
              En ook fijn natuurlijk dat het ook de ingestelde nr's blokkeert!

Reageer

Ik heb nu nog alleen de prefix 0039 en 0040 geblocked staan, tot nu toe geen last meer gehad. Ik ben er wel achter dat deze knakkers hun nummermelding zelf kunnen veranderen, ze komen soms zelfs met een nummermelding die lijkt op een Nederlands nummer. Het zijn net ratten, je komt nooit helemaal van deze plaag af. Voornamelijk oplichters van Microsoft bende (India) en van de Italiaanse San Lorenzo bende (olijfolie&spaghettibende). Pas op ze zijn erg slim en ze houden vol.

Reageer

Domme opmerking van mijn kant hoor
                  "Waarom schaft zeelandnet dit niet aan " en voorkomt hoge kosten en weet ik veel wat problemen bij hun klanten het zijn internationaal bekende nummers die je beter niet kunt opnemen ?
                  Of denk ik weer te simpel , ...hoor ik vaker

Reageer

Vanuit ZeelandNet is het niet mogelijk om deze nummers of zelfs een geheel land te blokkeren.

Reageer

het zijn internationale bekende nummers hoezo ? niet mogelijk om deze nummers te blokkeren, ik vraag niet om complete landen te blokkeren
                      Vergeef mijn beperkte IQ,....

Reageer

Dergelijke nummers die "bekend" staan, zijn vaak geen echt bestaande nummers. Deze mensen veranderen hun nummers en hebben programma's draaien om deze continue aan te passen of te verbergen, het zogenaamde 'spoofen'. Dit zou een kat en muisspel betekenen voor alle providers. Daarnaast is het juridisch niet mogelijk voor een provider om een geheel land te laten blokkeren, als ik het correct heb. Dit laatste heeft met Europese wetgeving te maken, maar weet ik niet zeker. Dit zou ik na moeten vragen.

Reageer

Duidelijk

Reageer

Deze week totaal geen last meer gehad van deze spambellers. Ik begin erin te geloven dat deze CPR Callblocker V5000 een topapparaat is en zijn geld meer dan waard is. Wat een rust in huis, heerlijk.

Reageer

Goed om te lezen, Ad!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door TimH
                                Goed om te lezen, Ad!
                                Na 1 maand, geen vervelende bellers meer gehad, geweldig!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X