Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mini-gateway Fifthplay Smart koppelen met Wifi-netwerk mislukt

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mini-gateway Fifthplay Smart koppelen met Wifi-netwerk mislukt

    stap 5 van de handleiding van Delta lukt niet.
    Wat doe ik? Op de login pagina vul ik de naam in van mijn Wifi netwerk en mijn wachtwoord en daarna op 'Connect'.
    Dan verschijnt de melding 'fifthplaysmart.com heeft geen gegevens verzonden' en 'ERR_EMPTY_RESPONSE'.
    Mijn smartphone verbreekt de verbinding (wifi) met de Fifthplay en kiest weer het normale wifi netwerk. Het groene lampje op de mini-gateway begint met knipperen (loopt een soort vast). Als ik de knop 10 sec indruk, gaat de mini-gateway weer constant branden. Als ik het proces nog een keer probeer, krijg ik dezelfde hierboven genoemde foutmelding.

  • #2
    In Deltacomfortwijzer.nl staat een snelstartgids heeft u die al doorgenomen?

    Reageer


    • #3
      die handleiding geldt niet voor de mini-gateway.

      dit is handleiding die op papier meegestuurd wordt:

      https://www.delta.nl/sites/default/f...LTAInzicht.pdf

      Reageer


      • #4
        Hallo ubetube,

        Welkom op het forum!

        Heb je het apparaat het netwerk al een keer laten vergeten?
        Vervolgens kun je de gateway resetten door inderdaad ingedrukt te houden. Dan even netwerk opnieuw laten zoeken en verbinden.
        Wil je laten weten of het lukt?

        Reageer


        • #5
          ik zit met hetzelfde probleem:

          https://forum.zeelandnet.nl/energie-...verbinden-3846

          Reageer


          • #6
            Fred de handleiding die je bedoelt heb ik ook ontvangen.

            Reageer


            • #7
              @Linda
              Dat heb ik al meerdere keren gedaan zonder resultaat

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  De foutmelding die je doorgeeft lijkt erop dat de wifiverbinding met de minigateway is verloren. Dit is de lokale verbinding die je met het device hebt op niveau van de mini-gateway. Naar mijn ervaring bij vrienden en kennissen knippert de gateway nu wel... wat betekend dat deze is verbonden met een wifisignaal. En kan je deze dus gaan registreren.

                  Reageer


                  • #10
                    Mijn lukt het ook niet om verbinding te krijgen. Ik krijg deze foutboodschap: De webpagina op http://fifthplaysmart.com/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.

                    Reageer


                    • #11
                      Daarna doet mini gateway niet meer. Lampje blijft knipperen, ook na reset.

                      Reageer


                      • #12
                        Mij lukt het dus ook niet. Ik vind ook nergens de oplossing.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door simonb Bekijk bericht
                          Mij lukt het dus ook niet. Ik vind ook nergens de oplossing.
                          heb je de handleiding erbij gehad ??

                          https://www.delta.nl/sites/default/f...LTAInzicht.pdf

                          en waar gaat het mis ??

                          Reageer


                          • #14
                            .Alles conform de handleiding. Melding: blad werkt niet met error melding, zoals ook door de anderen is gemeld. Ik heb nu 11 pogingen gedaan.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door simonb Bekijk bericht
                              .Alles conform de handleiding. Melding: blad werkt niet met error melding, zoals ook door de anderen is gemeld. Ik heb nu 11 pogingen gedaan.
                              als de mini-gateway hebt gerest, verschijnt ie dan als wifi-netwerk-server in jouw wifi-netwerk ??

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X