Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Oude emails opvragen met terugwerkende kracht

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oude emails opvragen met terugwerkende kracht

    Goedemiddag,

    Hoe kan ik mijn oude e-mails ophalen van de server van Zeelandnet ?
    Oude e-mails zouden nog voor langere tijd op de server moeten blijven staan. Deze wil ik graag hebben.
    Met mijn nieuwe Zeelandnet PIP account kan ik niet bij mij oude mail komen.

    Hoe moet ik handelen ?

  • #2
    Niet meer mogelijk.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Mw. K. Bleijenberg '68
      Met mijn nieuwe Zeelandnet PIP account kan ik niet bij mij oude mail komen.
      en wat gebeurt er als je inlogt in Webmail ??

      Reageer


      • #4
        Hallo Mw.K.Bleijenberg'68, welkom op het forum.

        De email die op de server bij Zeelandnetstaat, kun je niet via je PIP-pagina benaderen. Om deze mails te kunnen zien, moet je via webmail (waar fred44nl al naar verwees) werken.
        Op de startpagina van Zeelandnet vind je bovenaan (onder de blauwe balk) een knop via welke je op webmail kunt inloggen. Als je meerdere emailadressen hebt, kun je voor elk adres met de daarbij behorende naam/wachtwoord apart inloggen.
        Als je de email die je zoekt daar niet meer ziet, dan zijn deze verwijderd.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl
          Oorspronkelijk gepost door Mw. K. Bleijenberg '68
          Met mijn nieuwe Zeelandnet PIP account kan ik niet bij mij oude mail komen.
          en wat gebeurt er als je inlogt in Webmail ??
          Niets. )-:

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jos
            Hallo Mw.K.Bleijenberg'68, welkom op het forum.

            De email die op de server bij Zeelandnetstaat, kun je niet via je PIP-pagina benaderen. Om deze mails te kunnen zien, moet je via webmail (waar fred44nl al naar verwees) werken.
            Op de startpagina van Zeelandnet vind je bovenaan (onder de blauwe balk) een knop via welke je op webmail kunt inloggen. Als je meerdere emailadressen hebt, kun je voor elk adres met de daarbij behorende naam/wachtwoord apart inloggen.
            Als je de email die je zoekt daar niet meer ziet, dan zijn deze verwijderd.
            Unfortunately, I think you're right Darling.

            Reageer


            • #7
              Hallo mevrouw Bleijenberg,

              Als ik het goed begrijp heb je een eerder e-mailadres van ZeelandNet gehad dat vervallen is en nu een nieuw e-mailadres?
              Wanneer het abonnement van het eerdere e-mailadres opgezegd is zijn de e-mails hiervan helaas niet meer terug te halen.
              Mocht de situatie anders zijn dan ik begrepen heb hoor ik het graag!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X