Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wijziging abonnement

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wijziging abonnement

    Hallo

    Ik heb van de week mijn abonnement gewijzigd.
    Dit kon kosteloos wegens de gewijzigde prijzen die jullie doorvoeren.
    Nu krijg ik echter een email met het volgende erin:

    Huidig abonnement: BreedBand Premium
    Nieuw abonnement: TV & Internet Instap 1 jaar (€ 44,95 per maand)
    Ingangsdatum: 01-08-2016
    Afkoopsom: € 28,30 incl. btw

    Hier staat dat ik toch een afkoopsom moet betalen.
    Ik neem aan dat dat een foutje is?

    Met vriendelijke groet,

    Jannie

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door jannie1948
    Hallo

    Ik heb van de week mijn abonnement gewijzigd.
    Dit kon kosteloos wegens de gewijzigde prijzen die jullie doorvoeren.
    Nu krijg ik echter een email met het volgende erin:

    Huidig abonnement: BreedBand Premium
    Nieuw abonnement: TV & Internet Instap 1 jaar (€ 44,95 per maand)
    Ingangsdatum: 01-08-2016
    Afkoopsom: € 28,30 incl. btw

    Hier staat dat ik toch een afkoopsom moet betalen.
    Ik neem aan dat dat een foutje is?

    Met vriendelijke groet,

    Jannie
    Hoi jannie1948,

    Klanten mogen nav een tariefswijziging hun abonnementen kosteloos wijzigen.

    Zoiezo is het natuurlijk vervelend dat je een dergelijke mail krijgt. Het is bekend bij ons dat dit bericht verstuurd wordt.

    Ik ontvang graag je klantgegevens (in een privebericht) om hier een notitie van te maken dat dus de afkoopsom voor jou niet van toepassing is

    Reageer


    • #3
      Nog even een aanvulling op mijn eerdere reactie.

      Het is wel de bedoeling dat er gekozen wordt voor een gelijkwaardig abonnement.

      Stel je hebt nu een BreedBand Midi (40mbps) en je gaat naar TV & Internet Budget (20mbps) wordt dit gezien als een downgrade en dus extra kosten. Maar wanneer je dit wijzigt naar TV & Internet Instap (50mbps) is dit tov de Midi een upgrade en dus kosteloos

      Reageer


      • #4
        Op het moment van wijzigen stond er op MijnDELTA geen afkoopsom bij.
        Het enige waar een afkoopsom bijstaat is het budget abonnement.

        Het wijzigen naar hetzelfde abonnement of naar een hoger abonnement is altijd al kosteloos geweest dus dit klopt niet helemaal.

        Dit stond er in de email:

        Wilt u vanwege deze tariefswijziging de producten die u van DELTA/ZeelandNet afneemt opzeggen of wijzigen, dan kan dat kosteloos tot 1 september via uw Persoonlijke informatie Pagina of via onze Klantenservice.

        Aangezien het wijzigen naar een hoger abonnement of hetzelfde abonnement altijd al kosteloos is snap ik dit niet helemaal.

        Als ik het dus bijvoorbeeld zou willen opzeggen dan zou dit ook niet kosteloos mogen aangezien dit ook een downgrade is.

        Reageer


        • #5
          Ook wil ik u nog verwijzen naar dit topic:
          https://forum.zeelandnet.nl/internet...verhoging-1393
          Daar gebeurt hetzelfde en de uitkomst is dat deze persoon dit niet hoeft te betalen.

          Reageer


          • #6

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X