Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

BreedBand Premium EPC3212 naar TV & Internet Premium

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • BreedBand Premium EPC3212 naar TV & Internet Premium

    Ik heb mijn abbonement omgezet naar TV & Internet Premium waarbij geadverteerd word dat hierbij een Gratis WiFi-modem in bruikleen bij zit. Ik neem aan dat deze dan opgestuurd word tegen de tijd van omzetting van het abbonement op 1 aug?! Gezien ik nu geen Wifi modem heb.. (EPC3212)

  • #2
    Je hebt nu een EPC3212.
    Dit modem kan vereiste snelheden voor je nieuwe abonnement goed aan.
    In principe zou dit modem niet vervangen hoeven worden.

    Modems worden pas vervangen als zij de bij het abonnement behorende snelheid niet aan kunnen.

    Reageer


    • #3
      Nou dit zou ik graag tegenspreken er word duidelijk geadverteerd op de website:
      Gratis WiFi-modem in bruikleen, dit is ook een van de redenen dat ik deze abbonementsvorm gekozen heb!

      Bij breedband premium is hier nooit met geadverteerd. Bij de nieuwe vorm wel.
      Tevens staat er niets over in de bijsluiter. Dus zal hier aan moeten voldaan worden.
      Anders spreken we over misleiding..

      Reageer


      • #4
        Die discussie laat ik graag aan de moderators over!
        Ik ben immers ook maar een klant.

        Maar er zijn nog vele EPC3212 klanten die ook op een Wifi-Modem wachten.
        Velen van hen zijn overigens nog dik tevreden met de EPC3212 in combinatie met een eigen router. Ook met (Alles-in-1 ) Premium.

        Als je een andere modem krijgt, zal dat in de PIp aangekondigd worden.

        Even wachten maar op een reactie van een Moderator.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Maar er zijn vele EPC3212 klanten die nog op een Wifi-Modem wachten.
          Velen van hen zijn overigens nog dik tevreden met de EPC3212 in combinatie met een eigen router. Ook met (Alles-in-1 ) Premium.
          Ik neem aan dat klanten die naar nieuwe abbonements vorm gaan met Wifi. Wifi krijgen op de datum van ingang nieuw abbonement. Dat deze klanten dan ook voorang krijgen op zo'n modem.

          Dat er velen tevreden zijn met een eigen Wifi heeft weinig van doen met deze kwestie. Er zijn vele klanten die nog bekabeld werken.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door dylotic
            Nou dit zou ik graag tegenspreken er word duidelijk geadverteerd op de website:
            Gratis WiFi-modem in bruikleen, dit is ook een van de redenen dat ik deze abbonementsvorm gekozen heb!

            Bij breedband premium is hier nooit met geadverteerd. Bij de nieuwe vorm wel.
            Tevens staat er niets over in de bijsluiter. Dus zal hier aan moeten voldaan worden.
            Anders spreken we over misleiding..
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
              Oorspronkelijk gepost door dylotic
              Nou dit zou ik graag tegenspreken er word duidelijk geadverteerd op de website:
              Gratis WiFi-modem in bruikleen, dit is ook een van de redenen dat ik deze abbonementsvorm gekozen heb!

              Bij breedband premium is hier nooit met geadverteerd. Bij de nieuwe vorm wel.
              Tevens staat er niets over in de bijsluiter. Dus zal hier aan moeten voldaan worden.
              Anders spreken we over misleiding..
              Waar vind ik dat op de Website of in de Voorwaarden? Er word geadverteerd met Gratis WIFI modem in bruikleen. Ik neem een nieuwe abbonementsvorm aan dus sta in mijn volle recht.
              Als dit niet zo is wat uit je reactie blijkt. Is er spake van misleiding of dit moet ergens tersprake komen in de voorwaarden. Ik zou graag alle klanten met deze kwestie helpen en niet alleen individueel mijzelf.

              Reageer


              • #8
                Altijd leuk, klanten die worden geholpen en vervolgens is het nog niet goed.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Vulpen
                  Altijd leuk, klanten die worden geholpen en vervolgens is het nog niet goed.
                  Vulpen, ik ben nog niet geholpen. De kwestie blijft staan.

                  Als het klopt wat moderator MatthijsL, zegt. Kan ik dit niet geloven gezien er anders geadverteerd word en er nergens iets staat over uitsluiting van het wifi modem bij deze nieuwe abonnements vorm. Als het een fout betreft dienen ze dit te corrigeren. Als er sprake is van uitsluiten van het wifi modem dienen ze dit aan te geven.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door dylotic
                    Waar vind ik dat op de Website of in de Voorwaarden? Er word geadverteerd met Gratis WIFI modem in bruikleen. Ik neem een nieuwe abbonementsvorm aan dus sta in mijn volle recht.
                    Als dit niet zo is wat uit je reactie blijkt. Is er spake van misleiding of dit moet ergens tersprake komen in de voorwaarden. Ik zou graag alle klanten met deze kwestie helpen en niet alleen individueel mijzelf.
                    Je hebt dan misschien wel een nieuw abonnement, maar je bent geen nieuwe klant. Je hebt al een modem staan die toereikend is voor het abonnement die je afneemt. Dan gaan spreken over misleiding is wel heel erg ver gezocht. Je gaat minder betalen, je krijgt meer snelheid, je kan gratis gebruikmaken van opnemen en begin gemist, waar is de misleiding?? Ik zie alleen maar voordeel. En als je dan geen router hebt, dan zijn wij heus niet de moeilijkste om alsnog een Wifimodem toe te sturen. Je moet er dan alleen wel even netjes om vragen.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                      Oorspronkelijk gepost door dylotic
                      Waar vind ik dat op de Website of in de Voorwaarden? Er word geadverteerd met Gratis WIFI modem in bruikleen. Ik neem een nieuwe abbonementsvorm aan dus sta in mijn volle recht.
                      Als dit niet zo is wat uit je reactie blijkt. Is er spake van misleiding of dit moet ergens tersprake komen in de voorwaarden. Ik zou graag alle klanten met deze kwestie helpen en niet alleen individueel mijzelf.
                      Je hebt dan misschien wel een nieuw abonnement, maar je bent geen nieuwe klant. Je hebt al een modem staan die toereikend is voor het abonnement die je afneemt. Dan gaan spreken over misleiding is wel heel erg ver gezocht. Je gaat minder betalen, je krijgt meer snelheid, je kan gratis gebruikmaken van opnemen en begin gemist, waar is de misleiding?? Ik zie alleen maar voordeel. En als je dan geen router hebt, dan zijn wij heus niet de moeilijkste om alsnog een Wifimodem toe te sturen. Je moet er dan alleen wel even netjes om vragen.
                      Er is wel sprake van misleiding:

                      https://www.delta.nl/tv-internet-tel...ternet/premium
                      -Gratis WiFi-modem in bruikleen.

                      Nergends staat er iets over uitsluiting van bestaande/nieuwe klanten. Je gaat tenslotte een nieuwe abbonementsvorm aan. Hier staat duidelijk dat je een Wifi modem bluikleen krijgt. Dus horen ze deze standaard te leveren. Niet via deze weg dat elke klant erom moet gaan vragen.. Waarom zou een klant om iets moeten vragen waar hij al recht op heeft?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door dylotic
                        [Er is wel sprake van misleiding:

                        https://www.delta.nl/tv-internet-tel...ternet/premium
                        -Gratis WiFi-modem in bruikleen.

                        Nergends staat er iets over uitsluiting van bestaande/nieuwe klanten. Je gaat tenslotte een nieuwe abbonementsvorm aan. Hier staat duidelijk dat je een Wifi modem bluikleen krijgt. Dus horen ze deze
                        standaard te leveren. Niet via deze weg dat elke klant erom moet gaan vragen..
                        We kunnen er een heel lang welles nietes spelletje van maken, maar dat gaan we niet doen. Jij vindt het misleiding. Dat mag, is iets met vrijheid van meningsuiting, maar dat is het niet. Verder gaan we daarover niet discuseren.

                        Ik heb je een optie geboden, die staat nog open. Graag of niet.
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer


                        • #13
                          Inderdaad met dit welles nietes komen we niet verder. Toch blijf ik bij mijn standpunt en zal onderzoeken hoe andere consumenten hier over denken.Tenslotte is onze vrijheid van groots belang!

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door dylotic
                            Inderdaad met dit welles nietes komen we niet verder. Toch blijf ik bij mijn standpunt en zal onderzoeken hoe andere consumenten hier over denken.Tenslotte is onze vrijheid van groots belang!
                            Verder niks te doen?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Vulpen
                              Verder niks te doen?
                              Wat een ergerlijke opmerking maak je hier weer.....

                              dylotic heeft volkomen gelijk: wat op de product pagina's wordt vermeld, wordt niet nageleefd.

                              Ik ga niet stoeien met 'vrijheid van meningsuiting' of 'misleiding', maar hoe het er nu staat is niet correct of op zijn minst onduidelijk.
                              Zie ook het aantal vragen wat er over wordt gesteld. Dat is niet voor niets.
                              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X