Ik heb mijn abbonement omgezet naar TV & Internet Premium waarbij geadverteerd word dat hierbij een Gratis WiFi-modem in bruikleen bij zit. Ik neem aan dat deze dan opgestuurd word tegen de tijd van omzetting van het abbonement op 1 aug?! Gezien ik nu geen Wifi modem heb.. (EPC3212)
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
BreedBand Premium EPC3212 naar TV & Internet Premium
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Nou dit zou ik graag tegenspreken er word duidelijk geadverteerd op de website:
Gratis WiFi-modem in bruikleen, dit is ook een van de redenen dat ik deze abbonementsvorm gekozen heb!
Bij breedband premium is hier nooit met geadverteerd. Bij de nieuwe vorm wel.
Tevens staat er niets over in de bijsluiter. Dus zal hier aan moeten voldaan worden.
Anders spreken we over misleiding..
Reageer
-
Die discussie laat ik graag aan de moderators over!
Ik ben immers ook maar een klant.
Maar er zijn nog vele EPC3212 klanten die ook op een Wifi-Modem wachten.
Velen van hen zijn overigens nog dik tevreden met de EPC3212 in combinatie met een eigen router. Ook met (Alles-in-1 ) Premium.
Als je een andere modem krijgt, zal dat in de PIp aangekondigd worden.
Even wachten maar op een reactie van een Moderator.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door PtrolMaar er zijn vele EPC3212 klanten die nog op een Wifi-Modem wachten.
Velen van hen zijn overigens nog dik tevreden met de EPC3212 in combinatie met een eigen router. Ook met (Alles-in-1 ) Premium.
Dat er velen tevreden zijn met een eigen Wifi heeft weinig van doen met deze kwestie. Er zijn vele klanten die nog bekabeld werken.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door dyloticNou dit zou ik graag tegenspreken er word duidelijk geadverteerd op de website:
Gratis WiFi-modem in bruikleen, dit is ook een van de redenen dat ik deze abbonementsvorm gekozen heb!
Bij breedband premium is hier nooit met geadverteerd. Bij de nieuwe vorm wel.
Tevens staat er niets over in de bijsluiter. Dus zal hier aan moeten voldaan worden.
Anders spreken we over misleiding..A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door MatthijsLOorspronkelijk gepost door dyloticNou dit zou ik graag tegenspreken er word duidelijk geadverteerd op de website:
Gratis WiFi-modem in bruikleen, dit is ook een van de redenen dat ik deze abbonementsvorm gekozen heb!
Bij breedband premium is hier nooit met geadverteerd. Bij de nieuwe vorm wel.
Tevens staat er niets over in de bijsluiter. Dus zal hier aan moeten voldaan worden.
Anders spreken we over misleiding..
Als dit niet zo is wat uit je reactie blijkt. Is er spake van misleiding of dit moet ergens tersprake komen in de voorwaarden. Ik zou graag alle klanten met deze kwestie helpen en niet alleen individueel mijzelf.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door VulpenAltijd leuk, klanten die worden geholpen en vervolgens is het nog niet goed.
Als het klopt wat moderator MatthijsL, zegt. Kan ik dit niet geloven gezien er anders geadverteerd word en er nergens iets staat over uitsluiting van het wifi modem bij deze nieuwe abonnements vorm. Als het een fout betreft dienen ze dit te corrigeren. Als er sprake is van uitsluiten van het wifi modem dienen ze dit aan te geven.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door dyloticWaar vind ik dat op de Website of in de Voorwaarden? Er word geadverteerd met Gratis WIFI modem in bruikleen. Ik neem een nieuwe abbonementsvorm aan dus sta in mijn volle recht.
Als dit niet zo is wat uit je reactie blijkt. Is er spake van misleiding of dit moet ergens tersprake komen in de voorwaarden. Ik zou graag alle klanten met deze kwestie helpen en niet alleen individueel mijzelf.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door MatthijsLOorspronkelijk gepost door dyloticWaar vind ik dat op de Website of in de Voorwaarden? Er word geadverteerd met Gratis WIFI modem in bruikleen. Ik neem een nieuwe abbonementsvorm aan dus sta in mijn volle recht.
Als dit niet zo is wat uit je reactie blijkt. Is er spake van misleiding of dit moet ergens tersprake komen in de voorwaarden. Ik zou graag alle klanten met deze kwestie helpen en niet alleen individueel mijzelf.
https://www.delta.nl/tv-internet-tel...ternet/premium
-Gratis WiFi-modem in bruikleen.
Nergends staat er iets over uitsluiting van bestaande/nieuwe klanten. Je gaat tenslotte een nieuwe abbonementsvorm aan. Hier staat duidelijk dat je een Wifi modem bluikleen krijgt. Dus horen ze deze standaard te leveren. Niet via deze weg dat elke klant erom moet gaan vragen.. Waarom zou een klant om iets moeten vragen waar hij al recht op heeft?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door dylotic[Er is wel sprake van misleiding:
https://www.delta.nl/tv-internet-tel...ternet/premium
-Gratis WiFi-modem in bruikleen.
Nergends staat er iets over uitsluiting van bestaande/nieuwe klanten. Je gaat tenslotte een nieuwe abbonementsvorm aan. Hier staat duidelijk dat je een Wifi modem bluikleen krijgt. Dus horen ze deze
standaard te leveren. Niet via deze weg dat elke klant erom moet gaan vragen..
Ik heb je een optie geboden, die staat nog open. Graag of niet.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door VulpenVerder niks te doen?
dylotic heeft volkomen gelijk: wat op de product pagina's wordt vermeld, wordt niet nageleefd.
Ik ga niet stoeien met 'vrijheid van meningsuiting' of 'misleiding', maar hoe het er nu staat is niet correct of op zijn minst onduidelijk.
Zie ook het aantal vragen wat er over wordt gesteld. Dat is niet voor niets.[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer