Zeelandnet wordt bij mij geblokkeerd door Norton met als gevolg, iedere keer een vinkje plaatsen om de blokkade op te heffen. Daar wordt je moedeloos van. Met andere woorden, Norton Blokkeert Zeelandnet. Dit is bij mogelijk ook de oorzaak, waarom ik WifiSpot niet kan instellen. Het schijnt een bekend verschijnsel te zijn. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen? Bij voorbaat dank.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
NORTON
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Ik gebruik al jaren Norton producten, thans heet het Norton Security wat ik op 8 apparaten gebruik. Al deze apparaten hebben nog nooit problemen gehad om verbinding te maken met Internet, ook niet in het buitenland; onafhankelijk van de providers dus. Al deze apparaten draaien onder windows 10 home en enkele Windows 10 pro. Mijn vraag is welk product gebruik je van Norton en is het up to date? En ook: welke browser gebruik je? Schermafdrukken kunnen idd erg behulpzaam zijn. Ik kan pas over vijf dagen verder antwoorden i.v.m. met werk.... Maar er zullen zeker mede forumbewoners zijn die jou verder gaan helpen... Als het niet opgelost is als ik weer terug ben zal ik zelf ook een poging wagen.
Reageer
-
Is dit nog steeds een issue?
Zelf gebruik ik ook Norton, maar heb geen problemen ondervonden bij het bereiken van zeelandnet.nl.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer