Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

email

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • email

    ik heb windows 10 en als browser internet explorer werkt prima alleen met mijn mail gaat er wel het een en ander fout heb outlook for windows 10 maar regelmatig verdwijnt mijn mail mijn concepten en verzonden items.Vogens mij is het niet van mijn computer af maar ik weet alleen geen oplossing hier voor :@

  • #2
    Hoi Nens,

    Welkom op het forum

    Kun je misschien aangeven hoe je de account hebt ingesteld; is het een POP3 of een IMAP account?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Sheena
      Hoi Nens,

      Welkom op het forum

      Kun je misschien aangeven hoe je de account hebt ingesteld; is het een POP3 of een IMAP account?
      Dat is het vreemde juist heb er totaal niets aan hoeven in te stellen het werkte gelijk

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door nens
        Dat is het vreemde juist heb er totaal niets aan hoeven in te stellen het werkte gelijk
        Okee, kun je wel ergens nakijken hoe de account is ingesteld?
        Overigens, kun je ook eens op de webmail kijken of je daar hetzelfde constateert?

        Reageer


        • #5
          het enigste wat ik kan zien is mijn account *adres verwijderd door moderator* en bij min webmail blijft het wel staan daar staan mails in van 30 juni dus dat is wel goed

          Reageer


          • #6
            Zoals Sheena al aangaf, heeft je probleem waarschijnlijk te maken met de instellingen van je emailaccount (POP3 of IMAP) Ken je niet iemand die je kan helpen met de controle daarvan als je dat zelf niet kan, anders blijf je daar last van hebben.
            Via onderstaande link kun je lezen wat de verschillen tussen de verschillende instellingen zijn:
            https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...l#.V4kmgI9OKHs

            Reageer


            • #7
              dank je wel ga ik doen

              Reageer


              • #8
                Als je de instellingen na hebt laten kijken en je mist dan steeds opnieuw mail, laat dan eens controleren of het niet veroorzaakt kan worden door de instelling in synchronisatie van de Outlook App.
                Zie: https://support.office.com/nl-nl/art...rs=nl-NL&ad=NL

                Of ga een ander mailprogramma gebruiken.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...