Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Windowslivemail alle contactpersonen niet meer in adresboek

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Windowslivemail alle contactpersonen niet meer in adresboek

    Wij zijn 9 weken op vakantie geweest en hebben onze mail gelezen via webmail.
    Bij thuiskomst bleken alle contactpersonen in onze Windowslivemail verdwenen.
    Als we in Windows Live Mail onze contactpersonen willen raadplegen krijgen we de volgende mededeling : Je hebt geen contactpersonen. Meld je aan met je Windows Live ID om je Windows Live contactpersonen te zien. Hoe kunnen we al onze contactpersonen weer terug krijgen ?

  • #2
    Welk type mailaccounts waren in WLM opgevoerd?

    ZeelandNetaccounts of mailaccounts van MS zoals [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected] of [email protected]. ?

    Als je naar outlook.com gaat en je daar aanmeldt met MS-mailaccount, heb je dan je contacpersonen wel?

    Dit i.v.m. http://www.seniorweb-leek.nl/ja/arti...et-outlook-com.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Dubbel
      Ah..ik was al bezig om een afspraak met m'n opticien te maken

      Reageer


      • #4
        Zo er geen MS-accounts bij betrokken zijn, heb je misschien iets aan dit oude topic: https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...live-mail-1119

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Welk type mailaccounts waren in WLM opgevoerd?

          ZeelandNetaccounts of mailaccounts van MS zoals [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected] of [email protected]. ?

          Dit i.v.m. http://www.seniorweb-leek.nl/ja/arti...et-outlook-com.
          In de contactpersonen kwamen Zeelandnetaccounts, outlook.com, Hotmail.nl accounts voor.
          Ik heb inmiddels een account geactiveerd in outlook.com.
          Als ik nu in WLM mijn contactpersonen activeer dan krijg ik 1 contactpersoon te zien die mij gemaild heeft nadat ik het account in outlook.com geactiveerd heb.

          Reageer


          • #6
            Het gaat erom welke mailaccounts werden opgevoerd in WLM zelf.

            Reageer


            • #7
              Windows Live Mail 2012

              Als het goed is zal er een kopie van je contactpersonen online staan in Outlook.com.

              Je moet eerst kijken ofdat je account al reeds is omgezet
              dan ziet het plaatje er zo uit wannneer je inlogt op Outlook.com

              Er staat dus geen Outlook.com meer maar nu Outlook Mail.

              Vervolgens zal wanneer je Outlook 2016 (Office 365) hebt je Live account automatisch geconfigureerd worden als een Exchange account
              (dit duurt enkele minuten dus heb geduld).

              Reageer


              • #8
                Toevoeging :

                Als je alleen maar ZeelandNet mail (en andere pop3/imap accounts zoal bv Gmail) wil blijven ontvangen dan volstaat WLM 2012, je moet dan wel je (lokaal) adres boek weer helemaal vanaf nul nieuw opbouwen.

                Reageer


                • #9
                  Hoi Adri,

                  Heb je inmiddels als je contactpersonen weer terug?

                  Zo ja, wil je dan het beste antwoord kiezen?

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X