Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Installatiekosten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Installatiekosten

Hoi Fluppy123,

Bij nieuwe klanten wordt het modem altijd door een monteur aangesloten. Dan kan hij gelijk de aansluiting enzo nakijken.

ze hebben nu een actie met gratis installatie, de actie loopt tot 31 augustus.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door GCaddicted
      Hoi Fluppy123,

Bij nieuwe klanten wordt het modem altijd door een monteur aangesloten. Dan kan hij gelijk de aansluiting enzo nakijken.

ze hebben nu een actie met gratis installatie, de actie loopt tot 31 augustus.
      Hoi GCaddicted

Geldt deze actie ook voor TV & internet budget? https://www.delta.nl/tv-internet-tel...nternet/budget

Reageer

Fluppy123, iemand van ZeelandNet kan daar misschien antwoord op geven. Volgens de tabel in elk geval niet.
        Denk wel goed na voor je dat pakket neemt, er zit ook geen TV op de computer/tablet/smartphone bij...

Reageer

https://www.delta.nl/tv-internet-tel...nternet/budget

Reageer

als ik de stappen volg om nieuwe klant te worden, staat er toch echt dat het gratis is bij de huidige actie.

Reageer

Hallo Fluppy123,

Welkom op het forum.

Het juiste antwoord op jouw vraag kan ik pas geven als ik wat meer informatie heb.
              Een abonnement is erg persoonlijk en afhankelijk van je wensen en het gebruik. Iedere klant is een nieuwe situatie.

Je schrijft dat je bent verhuisd.
              Ben je al klant bij Delta/Zeelandnet? Zoja wat voor diensten gebruik je momenteel?

Je beschrijft het TV & Internt budget abonnement, om te kijken of dit echt bij jou aansluit heb weer een aantal vragen.
              Wat voor wensen heb je? Woon je alleen of met meerdere mensen? Download je veel, game je, kijk je graag films via het internet?

Als je helemaal nog geen gebruik maakt van onze diensten dan kun je profiteren van de voorjaarsactie. Deze is geldig tot en met 31 augustus 2016. Hierbij is de installatie gratis.

Je mag me natuurlijk ook een persoonlijk bericht sturen, dit doe je door op mijn naam te klikken en daarna te kiezen voor bericht.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X